Vorige week in de les wijken geleerd, dat had ik nog nooit gedaan (paard al wel bij vorige eigenaresse). Nova pakt 'm gelijk op, we konden gisteren geen A-C lijn rijden of mevrouw zette (ongevraagd) enkele pasjes over
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
idefix4 schreef:Ik wil graag meelezen! Ik ben zadelmaker in opleiding en help veel bij het collega stamboek. Dus ik lees graag ervaringen! Voor de tinker heb ik een zadel laten bouwen, omdat ik mensen sprak die niks passends konden vinden. Zadel zelf getest op een leentinker. Het rijdt zalig. Wil nu een dressuurzadel maken voor een tinker. Ik begreep in het buitenland dat ze ringetjes willen aan het zadel ivm tassen bij buitenritten. Ben daarom erg benieuwd naar jullie eisen en avonturen.
Dit is overigens echt geen verkooppraatje, maar echt pure interesse. Ik heb wel een eigen merk maar ik zoek ook altijd oplossingen bij anderen, omdat ik nog steeds in opleiding ben. Zelf rijd ik een WPN en een Andalusier.
variatie maar het past
haha
maarre dit ziet er al goed uit hoor... ik moet zeggen dat ik ook altijd erg geniet van foto's van je hengst... vraag me wel af hoe je zn naam uitspreekt

. haar moeder is er een uit ierland en heeft veel meer raskenmerken, haar vader is Venco, ze heeft denk ik alle luxe dingen van hem gekregen.

hier liggen we even stil. Ik heb ontzettend veel moeite met Rogie op gewicht te krijgen en te houden. Nu zat ie afgelopen week ook onder de schimmel dus kon er geen zadel opleggen. Stukje zonder zadel gereden maar hij zit echt voor geen meter
dierenarts is geweest en heeft bloedgeprikt.
Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet truttig mee ben, in de zin; past het naar mijn mening = klaar.
Leonoor schreef:Hier eigenlijk nooit problemen met zadels, tot op hedenMaar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet truttig mee ben, in de zin; past het naar mijn mening = klaar.
En Esther, jij gaat net zo door de baan als ik met Milan
Blingh schreef:Leonoor schreef:Hier eigenlijk nooit problemen met zadels, tot op hedenMaar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet truttig mee ben, in de zin; past het naar mijn mening = klaar.
Hier is het drama! Mijn zadel ligt goed volgens 2 onafhankelijke zadelmakers en toch heeft hij drukplekken..
roosa schreef:Nouuuuuuuu dit is wel een redelijk stukje hoor.ha ha.
Mis moet ik wel mijn doel bij stellen en eerst maar ff onderling starten.
Ze is gewoon nog niet stabiel genoeg.
Blingh schreef:Leonoor schreef:Hier eigenlijk nooit problemen met zadels, tot op hedenMaar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet truttig mee ben, in de zin; past het naar mijn mening = klaar.
Hier is het drama! Mijn zadel ligt goed volgens 2 onafhankelijke zadelmakers en toch heeft hij drukplekken..
Leonoor schreef:roosa schreef:Nouuuuuuuu dit is wel een redelijk stukje hoor.ha ha.
Mis moet ik wel mijn doel bij stellen en eerst maar ff onderling starten.
Ze is gewoon nog niet stabiel genoeg.
Mijn inschrijving Leusden staat ook nog op B onofficieel, als ik L1 officieel wil starten moet ik echt gaan 'trappen' om hem fatsoenlijk de baan rond te krijgen en dat vertik ik eigenlijk.