Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben 13 april in Bunschoten in de L2 dressuur en 80cm springen. Ook rij ik op de tinkerdagen in Leusden (mei en sept) mee voor de competitie en Hagestein.
WenK schreef:Is er iemand die zondag van mij foto's wil maken met iig de Fries in de B? Is in de ochtend (ik zet zo de startlijsten online). Paard gaat voor het eerst op concours, dus dat zou ik wel heel gaaf vinden..
is paard weer beter geb ik t....
carolina1278 schreef:Komt vanzelf.. gewoon rustig oppakken net als het sporten
Ik moet echt leren wat strenger en consequenter te zijn met hem. Hij weet dat ik een lange periode angst heb gehad en nooit heb doorgezet totdat meneer zijn oefeningen doet............ Vroeger was het zo dat als hij geen zin had of zijn oefening moeilijk vond zomaar door de bak ging racen
Voorheen moest ik van mijn instructeur dan rustig blijven, doen alsof niks gebeurd was en opnieuw proberen..... En dat weet hij, hij gaat nu rennen en denkt dat hij dan "klaar" is.
Dat vind hij toch maar raar dat echt moet luisteren en als ik vraag volte rechts en hij springt naar links...............Tsja dat duurt het net zo lang totdat meneer braaf een normale volte naar rechts draait. Gisteren was voor het eerst een AHAH
momentje bij hem. Als hij dan ook braaf meewerkt en zijn oefeningen doet is het zo'n fantastisch paard
Maar we zijn op het punten dat het 40 minuten duurt voor we op dat punt zijn
Ik moet zeggen dat ik gister na de les weer genoeg motivatie had om weer even vooruit te kunnen
Ik sta nu alweer te trappelen om vanaaf te gaan rijden
nog niet helemaal zeker..