Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ghooske schreef:als je geen vervoer hebt kan je er moeilijk graken ja een auto had ik wel maar geen wagen die zwaar genoeg was om een trailer te trekken en ik vind dat hij heel zalig een cool karater heeft hij schrik van niks blijft in alle omstandigheden kalm en heeft mooie kousen en heeft altijd mooie dikke en lange manen gehad tot het veulen er heeft aangezeten als je ziet de manen die mijn merrie veulen heeft die kan je niet aan een kant leggen zo dik zijn ze dus geeft dat toch wel ergens door en ze heeft voor haar leeftijd ook heel mooi behang want je ziet amper haar hoefje onder als dat haar uitkomen en ze moet in mei een jaar worden das toch wat je wil als fokker veulen met veel behang en manen

ghooske schreef:speciaal vandaag gaan foto's trekken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ghooske schreef:mij maakt ook niet uit waar hij eindigt wil geen 1ste premie hengst of kampioen om zo te zeggen(bis altijd wel mooi meegenomen versta me niet verkeerd). daar ga ik ook niet voor ik zou gewoon willen dat als hij volgend jaar weer papa word dat zijn veulen mooie volle papieren heeft das al wat voor ons telt
Maar bereid je wel voor op een teleurstelling.
", waarbij je maar blijft staren en elke keer opnieuw terugkeert naar dat beeld omdat het op je netvlies gebrand zit.KootMiraDrum schreef:http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-8XL8BYHF-D.jpg
De horizon is hier nog iets scheef, maar hier is hij echt niet overbouwd hoor.