Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusenmalvin schreef:Basis dressuur erin en nu richting kilometers buiten gaan maken. Al vind ik dat nog wel spannend hihi..'
He, jij voert Rogan ook bij toch? Wat krijgt hij van jou op een dag?
Suusenmalvin schreef:Oh, voer je helemaal niets meer bij dan? Behalve ruwvoer neem ik aan?
Malvin zit niet zo lekker in z'n vel en was vorige week flink afgevallen. Hij kreeg altijd 's ochtends en 's avonds een kwart brok en nu krijgt hij er iedere dag een schep slobber bij en een bak wortels. Heel langzaam begint hij wat aan te komen..
Het gras is vrijwel op hier, maar hij staat wel lekker de heel dag buiten
jansje73 schreef:Mooi er komen steeds meer tinkers van de bonte hoeve bij. Nu alleen nog even kijken wanneer we de rit kunnen gaan houden, het wordt wel op een zaterdag. Wordt het voor de zomer vakantie, of in de bouwvak? Ik hoor het wel van jullie.
jansje73 schreef:Adri & Conny willen op zondag rustdag!( dat hebben ze mij eens verteld) Ik zat er ook aan te denken om met de mama's van de bonte hoeve zelf ook mee te gaan. Dus Conny ook!
En zeker contact opnemen met Adri & Conny, misschien kunnen we wel met zijn 2tjes daar naar toe?
ChantalDrusa schreef:weet iemand hoe je hier fotos kan plaatsen, leuk al die tinkies terug te zien. Ik kom ook al aardig poosje bij de Bonte Hoeve op visite dus heb nog puppyfotos van sommige tinkers