[TI] kersverse Tinkereigenaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:01

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

KimL86

Re: kersverse Tinkereigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:58

Leuke tinker zeg.
Zijn hoofdje lijkt echt veel op die van mijn verzorgtinker zeg.
In mijn profiel staan foto's van haar. Zelfs de vorm van de bles lijkt erop.
Alleen Ginger is als het goed is gefokt in Duitsland dus het zal waarschijnlijk geen familie zijn.

ashra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 20:29

ginger18 schreef:
Leuke tinker zeg.
Zijn hoofdje lijkt echt veel op die van mijn verzorgtinker zeg.
In mijn profiel staan foto's van haar. Zelfs de vorm van de bles lijkt erop.
Alleen Ginger is als het goed is gefokt in Duitsland dus het zal waarschijnlijk geen familie zijn.

ze lijken wel op elkaar ;-)
Vandaag Sam nog maar eens verzorgd, beentjes gewassen. Onderaan zijn buik en tussen zijn voorbenen had hij echt aangekoekt vuil. Al een paar keer gewassen en zalf opgesmeerd om het los te weken. Ook goed ontwormd..hij wordt elke dag wat zekerder en geniet van alle aandacht. Het is een echt schatje. Donderdag komt de hoefsmid want zijn hoeven zijn er erg aan toe.

Suusenmalvin

Re: kersverse Tinkereigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:35

Wat een leukerd! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heerlijk om je paardje dan zo op te zien knappen na een paar poets en wasbeurten he? :) Die klonten onder de buik had mijn tinkertje ook. Helaas heb ik ze toen echt af moeten knippen. Ook aan de gang geweest met zalf en shampoo, maar meeeeeeeeeeen, wat kan modder en mest hard worden!! :$
Veel plezier in ieder geval met je tinkerman!

ashra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 00:41

met Sam gaat alles goed. Hij is niet meer de schrikscheet van op het begin. Hij is al een pak stoerder geworden. We hebben hem goed ontwormd, wat echt wel nodig was. Hij had een bolle buik en was op zijn schoft wat knokig. Hij krijgt momenteel veel hooi en 's morgens en 's avonds een klein schepje kachtvoer. Wat raden jullie aan om te geven voor een 2,5 jarige Tinker?
Precies of hij fel veranderd is. Hij durft al eens weerstand bieden. wat mag natuurlijk zolang hij maar luistert als het moet :) hij is geïmporteerd uit Engeland en ik ben er zeker van dat ze daar fel onder de indruk van zijn de eerste weken.
Voor de rest is hij een schatje, laat zich keurig poetsen en wassen. Ben echt blij met hem.
De fokker ben ik op het spoor gekomen. Iemand op FB kent de kweker en is goed bevriend met hem. Ze gaat alle info vragen over Sam zijn oudesr. Deze week weet ik meer *\o/*