Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pap begon gisteravond op stal zelf over de Wintercompetitie
hihi. We kunnen helaas niet alles hebben en ivm weer is Etten-Leur net een tikkie te ver. Maar zover ik gerekend heb, heb ik de zondag in Hagestein en dan de zaterdag en zondag in regio Zuid (6 proeven). Dan zou ik genoeg punten moeten hebben voor de WC
Hij gaat zich een zeiltje kopen en vanaaf gaat hij werken met de balken en achteruit versnelling
Ik vind het echt tof dat hij het afgelopen weekend zo naar z'n zin heeft gehad! 
met mijn hafje
dan ga ik me zeker inschrijven
Leonoor schreef:Beide dagen is voor koudbloeden Marjotje82 tijdens de wintercompetitie.
Monique: De wintercompetitie betekent dat er speciale prijzen voor de beste resultaten over minimaal 2 wedstrijden (hoogste resultaat over 4 proeven).

(maar met wat geluk en flink wat training dan hebben we die laatste 4 puntjes in de B ook wel zo binnen
) flettie schreef:Ik heb me ook weer ingeschreven. Na 1,5 jaar wedstrijdstop weer starten
En sorry Carolina maar het wordt wel 2x 2 dagen Erica met Dunla in de B(maar met wat geluk en flink wat training dan hebben we die laatste 4 puntjes in de B ook wel zo binnen
)
carolina1278 schreef:flettie schreef:Ik heb me ook weer ingeschreven. Na 1,5 jaar wedstrijdstop weer starten
En sorry Carolina maar het wordt wel 2x 2 dagen Erica met Dunla in de B(maar met wat geluk en flink wat training dan hebben we die laatste 4 puntjes in de B ook wel zo binnen
)
ach ik rij gewoon wat minder hard in de L1.. als jij dan wat door rijd in de B dan treffen we elkaar in het midden