Ja dan zijn het toch 2 verschillende Cupido's.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zilfstar schreef:Ja dan zijn het toch 2 verschillende Cupido's.

Leuke tinker trouwens!! Allienda schreef:Oh wat gaaf..............Dat is dus een halfbroer van mijn gekke DevinLeuke tinker trouwens!!
Hij was het enige volle broertje van Anouk, en ik heb hem nog gezien voordat hij naar Gadedijk ging. Zo'n knap veulen was het... Zo jammer dat hij niet meer leeft... Shettepret schreef:Dat klopt inderdaad Allienda. De moeders hadden ook veel wit.
De veulens met veel 'bont' patroon zijn degene die uit Tjitske van de Gadedijk zijn gekomen.
Tjits is een fries. Uit de combi Keltic x Tjitske zijn Kaitlin, Kimberley en Kalusha gekomen.
Alle drie prachtige merries.
Feline is dus ook van Keltic (moeder Sissy) net als Sylvester (Patty), Kirsten (Katy), Eros (Shakira), Flynn (Sissy), Samsom (Sharon), Gert (Gemma).
Even een paar die ik nog uit mijn hoofd weet.
_SC_ schreef:En Flynn staat in mijn profiel.![]()
Helaas uit het oog verloren, dus als iemand weet waar hij nu is?!
snowdon schreef:Weet jij nog in welk jaar jij bent geweest, sneppie?
Hoe oud is Keltic nu eigenlijk?

sneppie schreef:Hier in Beusichem loopt ook nog een effen heel donkerbruin op zwart af tinkertje van hun. Die staat dacht ik in relatie tot Anouk. Heeft een frieze uitstraling, eigenlijk meer fries dan tinker. Geslacht weet ik zo niet.
Die heb ik wel eens opgezocht inderdaad in Beusichem.