Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar het lijkt me wel leuk om weer te gaan. Heb d'r zin in en de nieuwe baasjes van 3 van mijn paarden willen zo graag eens een stamboekkeuring mee maken, dus dan kunnen ze hun hart ophalen
En zo ik het nu begrijp komen ze de dag ervoor al vanuit zuid holland naar friesland
Dus we komen niet alleen met al mijn fokmerries en hun kleine beebs, maar ook met veel publiek
gipsycobs schreef:@ Kirsha : Ja je woont idd bij mij in de buurtHad al even in je profiel gespiekt van wie jij de trotse eigenaresse bent... ??? Als het goed is heb ik spontaan hulp aangeboden gekregen voor het wassen
Maar je kan altijd langs komen hoor. Vanaf donderdag kun je afgaan op de zeepbubbels
En ach als je tinkie er voor de rest goed verzorgd uit ziet.....je kunt volgens jaar altijd voor premie-verhoging gaan als je denkt dat het beter/mooier kon. En niet alle tinkers hebben mooi en weelderig behang. 1 van mijn merries heeft mega manen en een volle staart (sokken zijn) de ander mega sokken en staart (en manen zijn
)
maar denk maar zo het is een ervaring en dan ander keer maar beter , het leek de nieuwe eigenaar van mijn hengstveulen ook leuk om mee te maken en zo kan die gelijk opgenomen worden in het stamboek..
wij gaan toch ook naar Tjerkwerd om paardjes te laden in ons vrachtwagentje...!
Wie weet komen er nog bij, maar dit aantal is al erg leuk ! Ik heb je PB ontvangen Jayney; we spreken elkaar op de keuring wel even
. Ik kom zeker kijken.
Mijn moeder viert morgenmiddag/avond haar verjaardag en aangezien ze aan de andere kant van het land woont is het voor mij geen doen om pas na de keuring die kant op te gaan. Vind het wel super jammer