Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mocht je in Hagestein tijd over hebben en toch zin hebben om te komen, we zitten te springen om hulp...
En Lotte, als je mensen beschikbaar hebt die het leuk vinden om te helpen met eea, heel graag!
).
) is daar in de buurt overnachten voor mij namelijk geen optie.... WenK schreef:Met van alles. Met name schrijvers, protocollenhalers, ringmeesters, ringen-/parcoursbouwers... Noem maar op. Er zijn al een aantal enthousiastelingen die aangegeven hebben te kunnen en willen helpen, maar we hebben echt nog mensen nodig. Voor beide dagen hoor. Als je het gezellig vind Patrick zien we je graag zondagEn Lotte, als je mensen beschikbaar hebt die het leuk vinden om te helpen met eea, heel graag!
We zijn druk bezig met alle zaken en het lijkt een heel mooi evenement te gaan worden, maar ook heel druk voor de organisatie, vandaar dus dat alle hulp welkom is.
Dat schrijven afgelopen weekend is me prima bevallen
hihi. Hopelijk krijgen we mijn moeder ook nog zover dat ze mee komt................