Ik zou echt heel graag willen, maar ik heb geen idee of ik kan gaan 3e jaar middelbare school betekent werkweek! Misschien naar Engeland en dat ik zo naar Appleby kan gaan. Dat zien we in november, spannend!! Of het wordt miss Appleby 2015. Ik wil sws voor m'n 18e een keer gaan!
connie64
Geplaatst: 25-11-13 15:05
yep ik ga ook met mijn man. hebben al een hotel geboekt dicht in de buurt van appleby voor het weekend. We gaan ongeveer een week eerder al weg om hier en daar beetje rond te reizen en het heerlijke groot brittannie te ontdekken.
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 16:00
Het ligt aan mijn merrie Als ze op tijd bevalt rij ik zelf naar appleby.
Even bijkletsen daar met de man bij wie ik mijn paarden heb gekocht en spul kopen !!!
wil je wat vertellen over het vervoer hiernaartoe?Ik ben heel geinteresseerd daarin? Vervoer je ze zelf of laat je dat doen? Hoe zit het met inentingen en papieren,regel je dat zelf? info mag ook per pb hoor,ik weet niet of anderen hierin geinteresseerd zijn?
Ik ben vorig jaar geweest en ik vond het een fantastische ervaring Ik kan het echt iedereen aan bevelen om eens te gaan kijken
mabellean
Geplaatst: 04-06-14 11:32
nog een paar dagen heb je al helemaal zin in. Weet iemand of ze ook naf superflex verkopen en devils relief bij de kraampjes over het algemeen is dat wat goedkoper dan in nederland.
Ze hebben echt van alles mabellean, Wij hebben er echt super veel zin in. Jammer genoeg niet het weer mooie weer wat we vorig jaar hebben gehad, maar dat mag de pret niet bedreven,
Ga je met de georganisseerde reis mee of met eigen vervoer?
Het weer zat inderdaad flink tegen, waardoor vooral zaterdag een heel stuk rustiger was dan normaal, veel paarden bleven bij de heuvel waar de mensen sliepen.
Aan het weer kan je natuurlijk niets doen, het blijft engeland.
Welke dagen ben je geweest omdat het je zo tegen viel? En wat viel je tegen of wat had je anders verwacht als ik mag vragen
de bedoeling was om op zaterdag en zondag te gaan.Nadat wij de zaterdag een uur of 4 hadden rondgelopen hielden wij t voor gezien. wat viel mij tegen...tja had eigenlijk verwacht om veel en veel meer paarden te zien,het handelen en verkopen van paarden. wat wij gezien hebben waren 2 tinkers die de rivier in warden geschopt,je hoorde het bonken van de ribben gewoon. Verder hier en daar een paard maar dat was t wel.
Verder kraampjes met eten en eten en roze kleding. Had veel meer sfeer verwacht.
We hebben de volgende dag engelsen gesproken en die zeiden dat de laatste leuke fair 10 jaar geleden is geweest.Nu is het veel drinken,vaak vechten,kortom het heeft nog weinig met een paardenmarkt te maken.
Gewoon jammer maar verder zijn we nog wel door schotland en engeland gereisd dus wel een leuke vakantie gehad hoor.
het weer zaterdag was inderdaad slecht, ik ben zaterdag alleen sochtends geweest. gelukkig was het vrijdag mooi weer. hier een link van foto`s, ik ben er nog wel mee bezig