[TI] Tinkers op de amerikaanse tv. Intro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 02:27

Volgens mij zijn de paarden uit het filmpje allemaal van het vanner type terwijl je die naar mijn weten in nederland niet zo vaak ziet. Hier zijn de meeste van het cob type. Wel jammer want ik vind de vanners sierlijker met langere benen en ze zijn ook groter.

Marall

Re: Tinkers op de amerikaanse tv. Intro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:33

Prachtig filmpje, mooie Tinkers gelukkig ben ik al in het bezit van 2 prachtige Tinkers. Waarvan een cob type en een vanner type. In het filmpje laten ze goed zien hoeveelzijdig Tinkers zijn. Die van mij lopen ook voor de kar mijn dochter rijd dressuur met ze en springt.
Ben benieuwd naar het volgende filmpje.
Oooo...ja die van mij mogen ook best in een nederlandse film:-).

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 12:41

Koia schreef:
Volgens mij zijn de paarden uit het filmpje allemaal van het vanner type terwijl je die naar mijn weten in nederland niet zo vaak ziet. Hier zijn de meeste van het cob type. Wel jammer want ik vind de vanners sierlijker met langere benen en ze zijn ook groter.

in NL lopen genoeg Vanners ;)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 21:55

Volgens mij komen we inderdaad geen Vanners te kort..Er zijn ook wel wat Grai te vinden. En hoewel de meeste wel het stempel cob krijgen, voldoen ze niet altijd aan alle fronten aan het rastype.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 21:59

Idd, erg dik in het begin, ik vind ze qua uitstraling daardoor wel wat van de halter quarters weghebben eigenlijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:16

Mooi filmpje. Maar ik zeg nooit meer dat ik Connor veel te gevuld vind de laatste tijd. :+ bij vergeleken deze lijkt hij we slank. Hihi.

Zitten mooie dieren tussen, alleen sommigen hebben inderdaad een smal koppie als je de rest van het lijf erbij ziet. Maar wie weet hebben ze juist daarop geselecteerd. Ik vind een grove tinker met een groot hoofd toch wel mooier. En sommigen hebben korte gangen, of ben ik teveel gewend aan Connors lange stappen met zijn vrij lange benen?