Maar een normale KWPN-er heb je voor 3500,- tegenwoordig ook.
Dan zit je wel gelijk ja.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

little_king schreef:Een aardig sport kwpn-er gaat toch over de 10.000 heen hoor.
Maar een normale KWPN-er heb je voor 3500,- tegenwoordig ook.
Dan zit je wel gelijk ja.
Aangezien de tinkerliefhebbers eigenlijk veel van elkaar weten, weten we dus ook wie we GEEN veulen hoeven te verkopen. We zijn dan nog net geen travellers, maar ons kent ons toch... Zo iemand krijgt niks meer mee in onze wereld, dus kan je beter voor een haflinger ofzo gaan kijken TS, misschien dat je daar wat op de kop tikt voor 700 euro...Aniekepiek schreef:Weet je wat haar reactie was toen ik zei dat t dekgeld 350 was, iedere 8 a 9 weken smid iedere keer 18 euries kost, enten ieder jaar 20,- en dan voer vond ik 1250 een heeeeeel goedkoop prijsje.. kreeg ik als reactie; dus een paard van 16 is 10.000 euro waard.... nou toen brak mn klompie helemaal.. oftewel dit meisje heeft 0,0 verstand van tinkers laat staam van uberhaupt paarden..
. Simpelweg omdat daar ook meer vraag naar is
.
Zoek schreef:Pff hoe durft ze dit te zeggen! Ik heb een paar jaar geleden € 2000.- voor mijn 2 jarige merrie betaald, moeder bekend vader onbekend. Ik vond het mega veel geld omdat de vader onbekend was en het beest er niet op en top uit zag maar het had meteen al zo`n goed karakter dat ik perse die merrie wilde hebben en het is het geld meer dan waard geweest!! Nu een paar jaar later ga je je er meer in verdiepen en weet je dat je niet teveel heb betaald en vraag ik me soms wel eens af als ik een goedkopere tinker zie staan "wat zou er mis mee zijn?"

stalnijmegen schreef:Henderike_1 schreef:Oke dat is dan best wel veel want ik heb voor mijn tinker. Echt een spot spijs betaald het is echt treffen waar je je paard weg haald.
Ze is afgelopen week net 5 jaar geworden en kocht haar op 4 jarig
Moet je er wel bij zeggen dat je een kruising hebt
Zoek schreef:Pff hoe durft ze dit te zeggen! Ik heb een paar jaar geleden € 2000.- voor mijn 2 jarige merrie betaald, moeder bekend vader onbekend. Ik vond het mega veel geld omdat de vader onbekend was en het beest er niet op en top uit zag maar het had meteen al zo`n goed karakter dat ik perse die merrie wilde hebben en het is het geld meer dan waard geweest!! Nu een paar jaar later ga je je er meer in verdiepen en weet je dat je niet teveel heb betaald en vraag ik me soms wel eens af als ik een goedkopere tinker zie staan "wat zou er mis mee zijn?"