[TI] Tinkerdag Limburg 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

James2000

Re: Tinkerdag Limburg 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:44

ja wij hopen dit jaar ook mee te rijden met de buitenrit. was vorig jaar heel leuk in het limburgse land en de gezelligheid niet te vergeten!!!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:43

Ik heb me helaas zojuist afgemeld! Ik had me ingeschreven voor Tinkerdag Limburg met twee paardjes, Keltic ging mee voor de gezelligheid en Devin om echt serieus aan de bak te gaan.

Helaas is nu het geval dat Devin een behoorlijke peesblessure heeft en de komende tijd (weken/maanden) niks mag doen -O-

Omdat Devin dan niet gaat loont het zich niet voor mij om alleen met Keltic te gaan. Ik ben met Keltic officieel gestart en we staan al op 8 winstpunten in de B en dan vind ik het zonde om dan onofficieel te gaan starten. Dan ga ik liever naar een officiele wedstrijd en rij ik liever de NSvT Zomercompetitie in Leusden het weekend erna. Helaas moet ik dan kiezen voor het een of het ander, beide kan helaas niet. :(

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:39

Dat is wel jammer om te horen Allienda. Heel veel veel beterschap met Devin

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:26

Black_Moon schreef:
Dat is wel jammer om te horen Allienda. Heel veel veel beterschap met Devin

Thanks! Maar ik kom wel kijken/supporteren :-) Is voor mij echt om de hoek deze wedstrijd. Was echt ideaal geweest om te oefenen met Devin. We zijn echt met sprongen vooruit gegaan in vergelijking met vorig jaar. Dan maar gaan richten op Tinkerdag 2014!! :)

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:17

Ah, ik ontdek net dit topic en ga het even volgen. Ik ben deze week door TS gevraagd om een kraampje te vullen met zelfgemaakte dekjes (zie mijn profiel / advertenties om een idee te krijgen) en dat ga ik natuurlijk doen! :)

Aangezien ik natuurlijk wat dekjes op voorraad wil hebben die dag, moet ik nog even flink aan de slag. Kan iemand van jullie mij zeggen wat de gebruikelijke dekjesmaat voor een Tinker is? Is dat Full of toch eerder Cob? Dan kan ik daar rekening mee houden :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:38

Zou op zich ook wel willen komen maar is absoluut niet naast de deur (woon tegen franse grens) en zou enkel aan de buitenrit kunnen deelnemen. Springen en dressuur gaat 'm niet worden met dat ik zelf meer richting western (recreatief!) ga met hem. :)

Misschien dat ik wel kom kijken met dat Lindsay dat gevraagd heeft aan me.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:48

@ Allienda: dat Devin maar snel beter mag worden! Leuk dat je toch komt kijken, kun je Hendrik meteen meeten ;)

@ PanniePannie: ik denk dat de meeste meer hebben aan full dekjes omdat Tinkers veelal rondgeribt en breed zijn waardoor je anders te krap uitkomt. Die van mij moet sowiezo full hebben, hehe.

Ik ben weer even terug bij af qua rijden, moet even door de stress van zijn verhuizing heen en goed werken aan constante buiging. Maarja, het is toch maar voor de ervaring.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:58

Dioxide schreef:
@ PanniePannie: ik denk dat de meeste meer hebben aan full dekjes omdat Tinkers veelal rondgeribt en breed zijn waardoor je anders te krap uitkomt. Die van mij moet sowiezo full hebben, hehe.

Dat dacht ik zelf inderdaad ook al. Bedankt voor je reactie. Ik ga eens opzoek voor nieuwe, leuke stoffen.

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 22:04

ik heb in mijn dekjes ook altijd Full, en die van mij is een stukje minder breed dan de meeste tinkers zijn, maar met een cobje red ik het ook niet :p

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:57

Dioxide schreef:
@ Allienda: dat Devin maar snel beter mag worden! Leuk dat je toch komt kijken, kun je Hendrik meteen meeten ;)

Ik ben weer even terug bij af qua rijden, moet even door de stress van zijn verhuizing heen en goed werken aan constante buiging. Maarja, het is toch maar voor de ervaring.

Mijn ervaring is stapjes vooruit en af en toe een spring achteruit...........Zeker na de stress van een verhuizing, dan hebben ze toch even nodig om hun plekkie weer te vinden. Als Hendrik z'n rust eenmaal weer gevonden heeft dan gaat het ook snel weer voorwaarts :-)

Hoe oud is Hendrik?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:02

Ja absoluut. Het kan nooit lang een stijgende lijn zijn. Gisteren heb ik hem uiteindelijk lekker door de stress heen kunnen rijden en hij liet los *\o/* Hendrik is 6 trouwens.

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:38

al wat gevonden voor de pauze opvulling??
appie kamp showteam erg leuk om te zien het geduld tussen mens en dier
hoop jullie 7 sept te zien voor een leuke buitenrit!!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:20

Helaas heb ik me ook af moeten melden.. Ik ga het financieel nu even niet redden om voor die tijd nog een trekhaak en huurtrailer te ritselen, en Hendrik moet even door wat dingetjes heen gereden worden. Helaas! Waarschijnlijk kom ik wel even kijken.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 07:12

Dioxide schreef:
Helaas heb ik me ook af moeten melden.. Ik ga het financieel nu even niet redden om voor die tijd nog een trekhaak en huurtrailer te ritselen, en Hendrik moet even door wat dingetjes heen gereden worden. Helaas! Waarschijnlijk kom ik wel even kijken.

Oh balen zeg!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:42

Oh eindelijk het topic gevonden!

De andere verzorgster en ik doen allebei een proefje mee met de tinkers :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:44

Pauzeprogramma misschien kür op muziek? Lijkt mij gaaf om te doen!

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:41

Ik heb me dit jaar voor het eerst ingeschreven met mijn Billy. Een tijd terug heb ik ons ambitieus genoeg ingeschreven voor twee B proefjes, maar door een opeenvolging van medische perikelen hebben we sinds de inschrijving een lange tijd helemaal stil gestaan. Nu gelukkig weer lekker op aan het pakken, maar ik verwacht niet al te veel van de proef. :))
Waar laten jullie je paard tussen de proeven door? Die van mij staat niet zo graag op de trailer en mag liefst ook niet binnen in een stal ivm zijn longen. Zijn er meer mensen die met prikpaaltjes een weitje afzetten bij de trailer?

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 07:53

Ik weet dat er voorgaande jaren meerdere mensen waren die de paarden in een zelf afgezet weitje hadden staan. Het beste is even contact opnemen met de organisatie :-)

LindskeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:10

ik hou de mijne vast aan de loge en zet mezelf op men gat op de grond en geniet hopelijk van het mooie weer. Mijne breekt anders onze trailer af zoalng je rijd is ze braaf eens ze stil staan gaat ze stijgeren maar dit is niet haar fout ze is ooit van de trailer gevallen dus ik ben blij dat ze er op gaat

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 21:46

Bedankt voor de antwoorden! Ik heb al prikpaaltjes weten te lenen dus ik ga ook voor een klein stukje afzetten voor hem. Veel water en hooi mee en dan moet 't toch lukken. :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 17:48

De startlijsten staan online!
Bij mij is er wat foutgegaan, want ik doe met 2 paarden mee, maar heb al gemaild!

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 18:06

Ik sta er 2x op in dezelfde proef, maar ik heb het al gemeld

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:42

:o ik schrik van het lage aantal inschrijvingen voor het springen zeg!
3 in de 40 en 2 in de 60! sjeejtje...
het loont zich dus nieteens om te komen kijken (voor het springen dan)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:45

Voorgaande jaren was het volgens mij niet echt anders...............

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:17

nou allienda...
ik heb voorgaande jaren zelf altijd meegedaan, en er was inderdaad aanzienlijk minder animo voor springen dan dressuur, maar dit jaar vind ik het wel héél weinig...
en dat vind ik heel jammer... (ik kijk zelf eenmaal liever springen dan dressuur :+ )

Edit: t eerste jaar was redelijk animo, maar inderdaad, de laatste jaren is dat zeer sterk verminderd...