Lepel schreef:Volgens mij valt niet iedereen je aan hoor , wij kunnen niet echt met je meekijken , omdat we geen achtergrond en geen referende foto kunnen zien, dat begrijp je toch wel ...?
En dat er dan een mevrouw beweerd dat je ook wel een Tinkerveulen voor 250-300 euro kunt kopen , ja die wordt aangevallen , dat is gewoon klets.
Hier wordt binnenkort een veulen geboren waar de dekking al duurder was dan de aanschaf van jouw zo geliefde veulen.
Dan snap je toch dat je ook reacties kunt krijgen dat je mooi geluk hebt , dat je voor jouw prijs dat veulen hebt kunnen kopen.
Ik heb van mijn leven nog niet goedkoper dan 1500 euro een veulen verkocht , laat staan gekocht...
Maar goed , ik kijk met een fokkersoog en dan maakt mij de aanschafprijs niet zoveel uit.
Wanneer er een veulen onder de 1000,- te koop staat , ga ik er al automatisch langs... kan haast niet goed zijn , hihih , maar ja , mijn mening is niet de mening van anderen.
Ik wens je al het goeds toe met je nieuwe paardje en dat jullie een fijne band op kunnen gaan bouwen ( neem er vooral lekker rustig de tijd voor ! )
Nee idd niet iedereen heeft het slecht op. Gelukkig maar!
Hoe zet je een foto hier op? Dan kan je het eens zien 
Ben zo trots!