Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

scheelt een hoop wassen Haha! Leuk paardje om te zien! En als je naar de keuring wilt, op 14 juli is er een ICS keuring bij ons op stal in Wormer! Hoef je ook niet zo ver!
wil natuurlijk wel eerste premie binnen halen!!!!!
ha ha

ik heb er ook een dik sjabrak er tussen en een gelpad maar ik zal zeker op haar gedrag letten. bedankt.
Aniekepiek schreef:Paar tipjes:
Cowboy magic is een must!!! Ik leg er zo'n dik mogelijke vlechten in en die borstel ik wanneer de vlechten 'vergaan' zyn helemaal uit met cowboy magic, dit spul legt een beschermlaagje rond de haren en stoot vuil af, dan kam ik ook de staart uit, in de zomer worden ze by ons regelmatig gewassen, om wit te krygen shine in yellow out van cowboy magic en de rest met een goedkope zeep die flink schuimt :d sokken doe ik eens in de zoveel tyd heeeel veel baby olie in, worden ze voller van!!
(ja de shine in yellow out voor vieze stronplekken voor wedstrijd
) dus zeker geen must.

Ja en bij Liza haar staart, maarja die is ook echt huuuuuge. Kan er met 2 handen niet omheen vasthouden
Van de week 1.5 uur!!! Bezig geweest met uitpluizen/kammen (met antiklit gel, ben dan wel dik een halve fles kwijt) en daarna in de vlecht gedaan, wát een werk.
hoor. Heb me er nogal in verdiept. (zie onderschrift hihi)