Net even contact gehad met degene waarmee ik de trail rijdt, zij maakt er ook geen punt van. Hoe meer hoe leuker is ook haar motto. Dus (schimpje) als je wilt kun je met ons meerijden met Benson Ik ben er met mijn merrie Mooonshadow en mijn stalgenootje met haar tinkerruin Bigmack
kimmmm2696
Geplaatst: 23-02-13 12:52
Ik ben ook van de partij met mijn tinker ! Mijn vader ook met zijn tinker kruising haha !
Oh, dat is fijn gipsycobs! Ik zal even een mailtje richting organisatie doen zodat ze op de hoogte zijn. Dankjewel!
gipsycobs
Geplaatst: 23-02-13 13:29
Gezelli ! We zien elkaar dan in Appelscha. Wij zijn er op tijd, want vrienden van ons komen fotoos maken. Wat zullen die blij verrast zijn als ze Benson dan "live" zien. Volgens miij hebben ze ook via FB contact met je gehad nl. Tot morgen allemaal
Helemaal super! Organisatie is op de hoogte, nu hopen dat het meezit met het weer!
Ik zal Benson even extra poetsen dan, leuk!
nobje
Geplaatst: 24-02-13 10:41
En sneeuwt het bij jullie ? Ik kom uit twente..... Er ligt om ons huis een laag ven minstens 5 cm..... Zit nog steeds wel niet of wel niet ..... En het sneeuwt hier nog steeds ....
Mazzelkont... Hier moet de trailer met de trekker naar de weg grrrrrrr
nobje
Geplaatst: 25-02-13 11:38
Hoi.. ik hoop dat jullie een leuk rit hebben gehad. Ik in ieder geval... mijn vriendin heeft daar trouwens prachtige foto's gemaakt Dus mischien staan jullie ook wel op die foto's ... Dus ik dacht zal jullie even linkje doen
Agh jammer dat ik dit topic nu pas zie ik ben ook met mijn tinker geweest! Is heb alleen een helemaal bruine met zwarte staart manen en sokken haha dus wij voldoen niet aan het bonte beeld!
Was een zeer geslaagde rit wel fris maar had het niet willen missen! September wordt er weer1 georganiseerd dus wie weet tot dan!