Wat een heerlijke foto's moest erg lachen om die hierboven! Ruslo is echt zooo gaaf! Jaron ziet er goed uit, Erynn lijkt t naar dr zin te hebben. Gave foto's Sharmilla!
mijn knapperd rioghan in het laatste beetje sneeuw vanmorgen
_Clocloken_
Geplaatst: 14-12-12 20:15
Jippie een nieuw topic, Een foto van Jolly Jumper en ik van de zomer.
Resi_lover
Geplaatst: 14-12-12 21:30
nikkielvis - Meestal ben ik van de lange manen, maar die fjordencoupe misstaat ook zeker niet Ladyloe - Wat een prachtige merrie Sharmila - wat zag je er prachtig uit zeg, op jullie trouwdag! Ruslo - wat is die toch veranderd sinds de keuring in Gersloot toen, ik ben fan Mooie dames van Mirjam
Ik wordt jaloers van al die heerlijke sneeuw-foto's, hier is helaas maar een dun laagje gevallen, dus tot de tijd dat er een dikkere laag komt te liggen voldoen de foto's van Tolkien van vorig jaar nog wel
Komen jullie spelen?
onley
Geplaatst: 14-12-12 22:18
hahaha die 2de foto van tolkien
echt super gaaf is die
ringelberg
Geplaatst: 14-12-12 22:20
Kailonne schreef:
Ik zie weer veel mooie tuinkers voorbijkomen
Mogen we tegenwoord ig ook foto's van groenten plaatsen? Zo ik heb weer mooie foto'gezien
Kailonne
Geplaatst: 14-12-12 23:02
hier een foto van mijn tuinkers fijn zo'n ipad die zelf de woorden aanpast.
missje
Geplaatst: 14-12-12 23:41
ik vind spontaan tuinkers lekker. wow wat een knapperd
DeCobvan
Geplaatst: 15-12-12 14:22
Leuk, een nieuw topic! Dan zullen we Denzel ook maar weer eens laten zien. Hij is alweer 2,5 jaar oud, wat gaat de tijd toch snel!
Snackie Ruslo Speelt indd KiekeBoee!! ..Als ie geen vlecht in heeft loopt ie overal tegen aan hij ziet gewoon echt niks.. Resi_lover Hij is inderdaag enorm veranderd, ik zelf had dit ook noooooit verwacht Maar ben echt super blij met het Resultaat.. ik weet niet wanneer de eerste keuring weer is van ISC en waar hengsten mogen komen maar daar verschijnt Ruslo vast en zeker ook weer ! ..