Veulen van dit jaar had het ook een beetje, wel minder. Dus heb het vermoeden dat het bij Liza weg komt (heeft ook een vrij chique hoofdje).
Elise:

En Liza

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angeliekje schreef:Welsh Cobs?
Ik krijg steeds meer en meer het vermoeden na veel neuzen op internet dat er ergens een voorouder is van Anouk die een Welsh Cob is. Zeker weten zal ik het natuurlijk nooit aangezien de Tinker al een mengelmoes is van allerlei rassen, maar qua rasomschrijving en foto's van Welsh Cob's op internet vind ik het aardig in de buurt komen. Ook zijn Boyan en Jisse allebei met een dish in hun neus geboren (wat later wegtrok), ook wel kenmerkend voor een Welsh Cob..... Geen idee of er meerdere Tinkerveulens hiermee geboren zijn hoor![]()
Het verfijnde hoofd, de gangen, temperamentvol karakter....alles wijst wel die richting op.....
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden? Zal Anouk een Welsh Cob als voorouder kúnnen hebben?
Een beetje vergelijkings foto's (kloppen niet helemaal, maar voor het idee):
Anouk
[ Afbeelding ]
Welsh Cob hengst (foto staat in dit al best wel oude topic: [BKR] shire vs clydesdale)
[ Afbeelding ]
Allienda schreef:Volgens mij is Anouk een half zusje van mijn tinker. Haar papa is toch Crosby van de Asheuvel he?
Als het idd een half zusje is van mijn Devin (of niet, kan natuurlijk ook) herken ik heel erg veel in je verhaal. Devin heeft ook een enorm luxe hoofdje en is heel flexibel in zijn lijf en heeeeeeel veel temperament. Hij werd in het verleden meer vergeleken met een arabier dan met een tinker. Mijn vermoeden was eigenlijk ook dat er iets van welshbloed bij hem in zit, hij voldoet in ieder geval niet aan het standaard beeld wat veel mensen van een tinker hebben