HijadelaLuna schreef:Zou best een vanner kunnen worden, maar daar is zoals Leonoor al zei echt nu nog geen uitspraak over te doen.
NAV de advertentie
- Nieuwe/betere foto's, foto's zijn je visitiekaartje, die van nu volgend niet een geheel en zijn van slechte kwaliteit
- minder uitroeptekens in de tekst, let op interpunctie oa hoofdletters, dat komt al wat netter/professioneler over.
- "hij is een Vanner dus hij zal ongeveer 1.60m worden. nu is hij ongveer 1.50." gewoon vervangen door huidige stokmaat en stokmaat ouders, voor de rest zoals al eerder gezegd geen uitspraak over te doen.
- prijs op notk, of anders bieden vanaf en dan 1200 oid, als mensen het dier gezien hebben en hem leuk vinden zijn ze eerder geneigd dat daadwerkelijk te geven dan wanneer ze nog niet weten wat ze ervoor kopen zeg maar.
Behang heeft wel degelijk een positieve invloed
Dit is niet mijn advertentie. Dit is de advertentie van een vriendin van me, en ik wil misschien haar paardje overnemen. Vandaar dat ik vraag wat jullie denken over de vraagprijs voor dit hengstje

het is een raseigenschap, hoe meer hoe beter 

en het liefst toch wel mooi behang
Daarbij zit dat dier in de wintervacht, dat verschil kan ook al enorm zijn, vooral qua sok en zwaarte van het beenwerk (nou ja, hoe zwaar het lijkt vanwege dat haar dan
). Hengstje waar de TS mee aankomt heeft niet zomaar een eerste premie en is ook zeker niet lelijk, ik vind hem iig wel leuk en zie er wel wat in, of het nou een vanner zou worden of niet.
Dat hij wrs zal uitgroeien tot een cob (al kan ik geen inschatting maken vd maat) ben ik dan wel weer met jou eens