[TI] Familie van mijn tinkermerrie cash (ashley van de gadedijk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: Familie van mijn tinkermerrie cash (ashley van de gadedijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:10

Briesje vandaag, 4 maanden drachtig
Afbeelding

cashje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 21:33

Och wat leuk!! Ze is drachtig! Heeft bries al vaker een veulentje gehad
Of word het haar eerste! Hou oud zijn bries en boyan?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:39

Nee, dit wordt haar eerste veulen. Boyan en Briesje zijn allebei 5 jaar oud.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:47

Ik heb een zoon (Flynn) van Keltic (uit moeder Sissi van de Gadedijk) ingereden voor Bokker Cissi. Zij heeft Sissi van de Gadedijk nog steeds thuis staan.

Foto's van Flynn staan in mijn profiel. Heeeeeel fijn karakter paard, maar helaas ben ik hem nu uit het oog verloren ;(

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:04

Flynn heeft nog bij Boyan gelopen een tijdje..

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:10

Wat een puppie was Flynnemans daar nog :+:

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:10

Hihi, sorry dat ik nu pas inspring in dit topic!!

Wat leuk om dit allemaal te lezen!! Ik schrok wel een beetje van de foto van Keltic..............Boh wat was hij toen dik!!! haha, gelukkig is hij nu een stuk afgevallen.

Keltic is nu bijna 2 jaar bij ons en wat een ongelofelijk heerlijk en lief paard. Hij heeft echt een gouden karakter. We hebben Keltic destijds gekocht voor mijn vader om lekker te koetsen. Door omstandigheden kon pap niet koetsen en is toen rustig aan begonnen met rijden. Keltic was/is ontzettend rustig en braaf met pap. Destijds was het paard van onze instructrice geblesseerd en zij reed hem ook 2x in de week.

Vorig jaar zijn we verhuisd naar een andere stalling en doordat mijn vader behoorlijk ziek was (galblaasontsteking) ben ik afgelopen september met Keltic begonnen met rijden. Het gaat zo ongelofelijk lekker met hem, ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan aangezien hij toch wel zwaar gebouwd is. Het enige wat Keltic doet is je voor de gek houden. Bij pap hoeft hij natuurlijk niet zo heel veel te doen, lekker beetje stap-draf-galop en dat was het. Nu ben ik intensief aan het oefenen met Keltic en hij "kloot" me dan wel eens. In de trant van schouderbinnenwaarts, dat kan ik toch helemaal niet. Ben jij even gek geworden, dat ga ik toch niet doen...............Hahahaha. Even aangetikt met het zweepje, beledigd dat hij was!

We zijn nu op het punt aangekomen dat ik afgelopen week mijn KNHS startkaart heb aangevraagd en hopelijk zo snel mogelijk kunnen beginnen.

In mijn ondertitel staat een link naar een fotoshoot die ik met mijn paardje gedaan heb, Keltic staat er ook 2x geloof ik tussen :-)

PS ik zou het wel leuk vinden om regelmatig een update te krijgen hoe het met de Keltic kindjes gaat en foto's vind ik ook erg super om te zien.

DianneM schreef:
Allebei mijn paarden zijn familie van jouw paard :-)

Briesje is een halfzus, zelfde papa en Boyan is een neefje, de moeder van jouw paard is de oma van Boyan.

Er is nog een volle zus van jouw paardje (zie hierboven) en nog een paar halfbroertjes

Bries is de zwartbonte en Boyan de vosbonte
[ Afbeelding ]

Papa Keltic van de Gadedijk. Bries is zowat een kopie van zijn bouw met de uitstraling van haar moeder Noa van de Gadedijk
[ Afbeelding ]

Boyan
[ Afbeelding ]

Bries
[ Afbeelding ]

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:20

Mooie Keltic!!
Afbeelding

Afbeelding

Devin van Gipsy Spirit (halfbroer van Anouk) & Keltic van de Gadedijk, Lekker crossen door de wei. Friends forever <3
Afbeelding

Devin
Afbeelding