Mariska viert die avond haar verjaardag en word zondags 24 jaar alweer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WenK schreef:Wie komt er allemaal?
Er is een reguliere merrie/veulen/ruinen keuring. Er zijn rubrieken om model te worden, en natuurlijk de Centrale Keuring waar de mooiste paarden weer eens langs komen.
Ook is er de altijd spannende finale van de Zomercompetitie, zowel dressuur als springen en wellicht nog een extra spannend onderdeel waar we zsm meer over vertellen.Heb je je nog niet op gegeven voor de Zomercompetitie en wil je wel meedoen stuur dan je gegevens en de wedstrijden die je hebt gereden door naar sen@NSvT.eu
Net als voorgaande jaren hebben we uiteraard ook onze Bestgaand rubrieken weer. Je kunt hiervoor nog inschrijven t/m 22 september. Er kan met paarden vanaf 3 jaar meegedaan worden in de jonge paarden rubrieken en vanaf 4 jaar in de reguliere rubrieken. We hebben zowel Bestgaand onder het zadel als aangespannen (bij voldoende animo) dus voor ieder wat wils!
Sluitingsdatum voor inschrijving van alle activiteiten op deze dag is 22 september, dus wees op tijd!

Gaat hard zo!
ops! er is een fout opgetreden
is er nog een andere manier van inschrijven?
mariellevdv schreef:ik doe ook mee maar dan alleen voor de keuring waneer was de sluitingsdatum ookal weer?
en telkens als ik me wil inschrijven krijg ik een icoontje metops! er is een fout opgetreden
Subject cannot be emptyis er nog een andere manier van inschrijven?
Daarbij kunnen we nu de stallen ook aanzienlijk voordeliger aanbieden