. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. dyslexia schreef:Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien, maar omdat ik ook al iets van schreef doe ik het toch. maar hoe vind jij het (jansje73) als er wordt verteld over je tinker ruin Quinlan waar die staat?
. ( zo zei Johan Cruijff het toch ook?) Voordeel dat de namen van mijn tinkers al worden benoemd en het nadeel is het word ook verteld waar ze staan. calippe schreef:Ik ken wel mensen die een tinker hebben verkocht aan de bonte parels in Zenderen. Dat was de ruin Pegasus. Nu hebben ze een merrie van 14 waar ze een supergoed tehuis voor zoeken. Het dier is spierbevangen geweest, moet altijd op rantsoen (en manlief voert zó graag dat hij het paard dood zal voeren en daarom wil die vrouw het paard weg hebben), en elke dag beweging. Het is een lief dier dat blij is met aandacht.
jansje73 schreef:dyslexia schreef:Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien, maar omdat ik ook al iets van schreef doe ik het toch. maar hoe vind jij het (jansje73) als er wordt verteld over je tinker ruin Quinlan waar die staat?
ieder nadeel heeft ook zijn voordeel. ( zo zei Johan Cruijff het toch ook?) Voordeel dat de namen van mijn tinkers al worden benoemd en het nadeel is het word ook verteld waar ze staan.
Ik vertel wel dat mijn tinkers in een openbaar weiland lopen en daar blijft het ook bij. Nee vind het ook niet leuk dat ik hier in het begin van deze topic kan lezen waar mijn tinkers lopen. maar goed het staat er op.
Blingh schreef:calippe schreef:Ik ken wel mensen die een tinker hebben verkocht aan de bonte parels in Zenderen. Dat was de ruin Pegasus. Nu hebben ze een merrie van 14 waar ze een supergoed tehuis voor zoeken. Het dier is spierbevangen geweest, moet altijd op rantsoen (en manlief voert zó graag dat hij het paard dood zal voeren en daarom wil die vrouw het paard weg hebben), en elke dag beweging. Het is een lief dier dat blij is met aandacht.
Het gaat over de bonte hoeve?