[TI] .... Van de bonte hoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

happyjoyce

Re: .... Van de bonte hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:10

Bij ons op stal staan ook twee paarden van de Bonte hoeve! Ik weet niet of de eigenaresse op bokt zit, maar ik ga dit topic aan haar doorgeven :).

Kenley2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 15:38

Hallo,

Kreeg dit topic van iemand bij ons op stal happyjoyce ;)
Ja ik heb ook 2 paarden van de bonte hoeve.
Hagan van Zidane en Bella.
Roisin van Zidane en Roossie.

Zit nooit op bokt verder, maar kreeg dit bericht dus vandaar me reactie ;)

Groetjes,

Francis

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:52

zo zie je maar weer als je een oude topic opent dat er toch Bokkers bij zitten die een tinkers hebben van de bonte hoeve. Wat geweldig en het zal leuk zijn dat we van de zomer een buiten rit kunnen gaan rijden met de tinkers Vande bonte hoeve.
zie mijn andere topic over de bonte hoeve.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:01

dyslexia schreef:
Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien, maar omdat ik ook al iets van schreef doe ik het toch. maar hoe vind jij het (jansje73) als er wordt verteld over je tinker ruin Quinlan waar die staat?

ieder nadeel heeft ook zijn voordeel :P . ( zo zei Johan Cruijff het toch ook?) Voordeel dat de namen van mijn tinkers al worden benoemd en het nadeel is het word ook verteld waar ze staan.
Ik vertel wel dat mijn tinkers in een openbaar weiland lopen en daar blijft het ook bij. Nee vind het ook niet leuk dat ik hier in het begin van deze topic kan lezen waar mijn tinkers lopen. maar goed het staat er op.

calippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:44

Ik ken wel mensen die een tinker hebben verkocht aan de bonte parels in Zenderen. Dat was de ruin Pegasus. Nu hebben ze een merrie van 14 waar ze een supergoed tehuis voor zoeken. Het dier is spierbevangen geweest, moet altijd op rantsoen (en manlief voert zó graag dat hij het paard dood zal voeren en daarom wil die vrouw het paard weg hebben), en elke dag beweging. Het is een lief dier dat blij is met aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:46

calippe schreef:
Ik ken wel mensen die een tinker hebben verkocht aan de bonte parels in Zenderen. Dat was de ruin Pegasus. Nu hebben ze een merrie van 14 waar ze een supergoed tehuis voor zoeken. Het dier is spierbevangen geweest, moet altijd op rantsoen (en manlief voert zó graag dat hij het paard dood zal voeren en daarom wil die vrouw het paard weg hebben), en elke dag beweging. Het is een lief dier dat blij is met aandacht.

Het gaat over de bonte hoeve?

dyslexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:48

jansje73 schreef:
dyslexia schreef:
Ik wil me er niet al teveel mee bemoeien, maar omdat ik ook al iets van schreef doe ik het toch. maar hoe vind jij het (jansje73) als er wordt verteld over je tinker ruin Quinlan waar die staat?

ieder nadeel heeft ook zijn voordeel :P . ( zo zei Johan Cruijff het toch ook?) Voordeel dat de namen van mijn tinkers al worden benoemd en het nadeel is het word ook verteld waar ze staan.
Ik vertel wel dat mijn tinkers in een openbaar weiland lopen en daar blijft het ook bij. Nee vind het ook niet leuk dat ik hier in het begin van deze topic kan lezen waar mijn tinkers lopen. maar goed het staat er op.

Haha jansje dat klopt.

calippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:52

Blingh schreef:
calippe schreef:

Het gaat over de bonte hoeve?

Nee, dit zijn particulieren.

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:53

Oh.. Nog een oud topic over de bonte hoeve paardjes! Leuk om te zien dat er dus nog veel meer op bokt rondzwerveb

dyslexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:15

Zo ziet je maar weer dat je oud koeien uit de sloot kan halen en dan nu veel later toch meer reacties kan krijgen. Bokker jansje73 heeft het toch goed gedaan om een oude topic weer te heropenen.
Laatst bijgewerkt door dyslexia op 19-02-14 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

dyslexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:19

Ik heb dan wel geen tinker van de bonte hoeve, maar ik vind het hele mooie tinkers die ze daar fokken. Zoals Quinlan en Tara van Bokker jansje73 en Rogan van bokker Blingh en alle andere tinkers hier op Bokt natuurlijk ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:05

Calippe dit gehele topic gaat over Tinkers van de bonte hoeve! Vandaar dat dit ook in de TITEL staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:06

dyslexia schreef:
Ik heb dan wel geen tinker van de bonte hoeve, maar ik vind het hele mooie tinkers die ze daar fokken. Zoals Quinlan en Tara van Bokker jansje73 en Rogan van bokker Blingh en alle andere tinkers hier op Bokt natuurlijk ook.

Malvin is ook zo' n knapperd!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:51

denk dat dyslexia bedoelt alle tinkers van de bonte hoeve , dus ook Mal in.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:53

Suusenmalvin schreef:
Oh.. Nog een oud topic over de bonte hoeve paardjes! Leuk om te zien dat er dus nog veel meer op bokt rondzwerveb

Welke topic(s) heb je dan nog meer over de bonte hoeve?

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:03

jansje73 schreef:
Suusenmalvin schreef:

Welke topic(s) heb je dan nog meer over de bonte hoeve?

Het topic dat je laatst zelf hebt aangemaakt? *D

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:03

Blingh schreef:
dyslexia schreef:

Malvin is ook zo' n knapperd!

_/-\o_ <3

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:59

Suusenmalvin schreef:

Klopt, maar zo oud is het ook weer niet.

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:04

Sorry, ik bedoelde de klemtoon niet op nog, maar op oud.. Mijn fout ;)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:09

Niet erg!!!