En nog een 5e deelnemer
Berdien, van harte gefeliciteerd met de behaalde punten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Stond een mooi stukje kwaliteit, al was het een klein clubje
Prachtige merrie ook, die dagkampioen
En die zwarte vond ik persoonlijk ook gaaf!

en toen hij eindelijk goed stond ging hij zijn achterbenen aan elkaar schuren
Maar ze vonden hem wel heel braaf. Rondje gestapt en daarna rondje gedraafd. Moesten we nóg een rondje! En Flynn ging HARD
Dus ik volledig buiten adem na twee rondjes door de bak scheuren. De andere ruin ging daarna. Toen werden alle individuele punten voorgelezen, maar niet het totale aantal punten. Merries werden geplaatst, toen mochten wij. Flynn was eerste met een eerste premie
Ererondje gescheurd
en toen mochten we op voor het dagkampioenschap!
en dat is ook wel te zien op de foto's vrees ik. Flynn draafde toen wel heel fijn. Ze vonden hem érg mooi, en zeker voor zo'n grote Tinker erg goed qua verhouding en in het type staand. Trots
maar aangezien die merrie meer sokken had (en ze dat zwaarder vonden wegen, ook gezien rasstandaard en wat ze wilden zien) won die. We waren reserve dagkampioen! Dus hup, een ererondje. Flynn zag de lol er ondertussen van in dus die showde (met mij hijgend erachteraan
) door de bak.
Maar Carolien, Lotte, mijn paps en de mensen van het stamboek hebben ons veelvuldig gefotografeerd.
Publiek bedankt voor de morele steun en Carolien bedankt voor het rijden, het supporten, de foto's, het vasthouden van Flynn en het gedeeld opperfanschap
(Waarvan groot deel niet scherp)

Helaas bij meerdere paarden het idee gehad dat ze op tempo van uit de wei halen liepen, in plaats van in een keuringsring, erg jammer, dat heeft ongetwijfeld punten gekost. Flynn liep tenminste lekker op tempo
Jij en de kampioensmerrie waren ook de enige die een tweede voorbrenger met longeerzweep erachter bij zich hadden.
Was samen met een zwarte merrie? Sectie C, wat kleiner paardje dus, ook 144 punten. Kampioensmerrie en Flynn beiden 145 punten, en de Tinkerruin daar van stal 142 punten meen ik, in ieder geval een 2e premie. Jury dacht dat als hij iets meer zou uitzwaren dat hij zeker potentie had voor meer, alleen diertje is al 8, dus ik vraag me af of dat nog zal gebeuren?
Hij draaft gelukkig heel makkelijk mee, dat scheelt wel. Vond sommigen ook wel érg traag de ring door gaan. Bedankt voor de foto's, ze zijn leuk!