Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Allienda schreef:Ik train mijn tink 5 x in de week, behoorlijk dressuurmatig. Hij krijg momenteel 2 x per dag een halve kilo –> bestaat uit 50% pavo sportbrok en 50% natures best van de pavo, dit nog aangevuld met zeewier en musculofyt. En niet te vergeten 3 x per dag hooi.
Ik ben wel heel erg benieuwd wat de dressuurtinkers te eten krijgen. Mijn tinkie is sinds de intensieve training behoorlijk afgevallen, zijn babyspek is er eindelijk af maar mag nu ook niet meer afvallen.
TinkerTom schreef:Allienda schreef:Ik train mijn tink 5 x in de week, behoorlijk dressuurmatig. Hij krijg momenteel 2 x per dag een halve kilo –> bestaat uit 50% pavo sportbrok en 50% natures best van de pavo, dit nog aangevuld met zeewier en musculofyt. En niet te vergeten 3 x per dag hooi.
Ik ben wel heel erg benieuwd wat de dressuurtinkers te eten krijgen. Mijn tinkie is sinds de intensieve training behoorlijk afgevallen, zijn babyspek is er eindelijk af maar mag nu ook niet meer afvallen.
Mijne staat ook flink in het werk, zeker 5 dagen in de week intensief ong 3 kwartier, is ook behoorlijk wat spek kwijt geraakt.
Mijne zit nu ook op het randje van niet verder afvallen.
Hij krijgt nu 2 x daags 3/4 kilo sportbrok en na het rijden 3/4 tot een kilo muesli met haver.
Hier doet hij het super op!
TinkerTom schreef:In dat geval zou je eens een bloedmonster kunnen laten nemen...
Weet je in ieder geval of hij miss iets te kort komt of juist niet en of het idd zijn gedrag is...
Ik rijd idd vrij intensief wedstrijden met Tom, zo n 2 x per maand, soms 3 keer...
Allienda schreef:Ik train mijn tink 5 x in de week, behoorlijk dressuurmatig. Hij krijg momenteel 2 x per dag een halve kilo –> bestaat uit 50% pavo sportbrok en 50% natures best van de pavo, dit nog aangevuld met zeewier en musculofyt. En niet te vergeten 3 x per dag hooi.