Maar je raadt het al ben met een bonte merrie thuisgekomen
Calanddra, ben benieuwd welke paardjes je al hebt gezien!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar je raadt het al ben met een bonte merrie thuisgekomen

heb er nu wel eentje op t oog die echt geweldig klinkt. Hoop binnenkort iig te kunnen gaan kijken. Ik wil sowieso niet na 1x kijken kopen, maar sowieso meerdere malen langs gaan en uit proberen plus ze weet van mijn situatie 

Heb er iig onwijs zin in, mijn oog viel telkens weer op hem maar aangezien ik toch pas over een maandje weer een paardje kan kopen niet gereageerd. Uiteindelijk toch gereageerd, ik kon het niet laten
hij klinkt onwijs leuk en vooral erg geschikt voor mij. Dus zondag gaan we voor het eerst kennismaken

morgen is het zover, heb er onwijs veel zin in. Wel vreselijke spierpijn in mn kuiten, gisteren terug naar mijn ouders verhuisd dus bijna alles moest mee naar mn zolderkamer
we willen graag beiden de goede beslissing maken.

maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga haar zo even mailen en zal dan ook even vragen of ik een fotootje van ons 2 mag plaatsen 
maar ik kon het echt niet meer laten.
het is echter niet altijd mogelijk om een paard eerst wat beter te leren kennen. Ze heeft ook geen haast, ze wil enkel een goed huisje en de juiste persoon, anders blijft hij gewoon