Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Denk dat er veel zijn die niet naar de Loonse en Drunense duinen kunnen komen omdat het te ver is.... cp112 schreef:Is het niet een idee ook en rit in het noorden te organiseren? Het Drenths-friesewold bijvoorbeeld. Leuk centraal voor het NoordenDenk dat er veel zijn die niet naar de Loonse en Drunense duinen kunnen komen omdat het te ver is....
cp112 schreef:Is het niet een idee ook en rit in het noorden te organiseren? Het Drenths-friesewold bijvoorbeeld. Leuk centraal voor het NoordenDenk dat er veel zijn die niet naar de Loonse en Drunense duinen kunnen komen omdat het te ver is....
Dat zou leuk zijn!
Ik wil wel meehelpen organiseren! Mar__ schreef:Mennen mag uiteraard ook, ben dat helemaal vergeten te melden
Dat moet vast te regelen zijn om op dezelfde plaats wat te eten/drinken met de ruiters!
Uiterste aanmelddatum, laat het gewoon eventjes weten en we kunnen wel wat regelen hoor
Desiree, Gill mag naast Jor voorop hoor...

als iemand een tinker voor onder mijn bips over heeft rij ik graag mee haha
JPTinkers schreef:mocht er iemand vanuit limburg gaan
en nog een plaatsje over hebben in de trailer zou ik ook wel graag mee willen
Dan kan ik eerst uitgebreid met Devin gaan oefenen :-D Miss wil pap zelf wel rijden met Keltic, dan ga ik wel mee als groom/supporter