Oh Jordy, op argribex zag ik hem tijdens de ics voorstelling, maar het enigste wat ik zag was dat hij stil stond terwijl die andere aan het rijden was. (vond ik tevens niet zo goed, totaal geen ontspannen, open mond en heel korte teugels, en dan nog stang en trens...) Uiteindelijk zijn we na de tinkervoorstelling maar weggegaan, vond de hele show niet zo wauw. Maar vond het toch heel jammer van Jordy, had hem graag eens zien bewegen.
Wees daar maar niet zo zeker van de Belgische paardeneigenaren lopen ook op de tippen van hun tenen. Maar wij worden in het ongewisse gehouden jullie zijn opener. Hier word enkel gefluisterd en zijn er een paar vermoedens. Maar we weten niks dus. Even een vraagje iemand enig idee een schatting hoe lang de keuring duurt ? De 2jarige lijkt me niet zo dringend vr mij om naar te gaan kijken kan een half uurtje slaap meer uitmaken :p
Leon heb je mss de naam en adres van de manege waar t gehouden wordt? Ben op de site van ics aan't kijken maar vind het niet terug. Zit om mijn werk pc en die krijgt veel bestanden niet open hahaha
ehhh niet echt, Lien (desillies) stond er jaren terug wel een keer en nu denk ik één kraampje hooguit. Wel een friettent buiten haha en binnen een bar.