er staan hier boven een hoop kwijlbeesten, maar voor mij is & blijft het Collin van de Gorterstraat. ben in 2006 bij meerdere hengsten wezen kijken voor mijn toenmalige verzorg tinker, en Collin sprong eruit. ik vind hem een echt prachtbeest (en het veulen wat er uit eindelijk is geboren dus ook! )
Ik vind het allemaal prachtbeestjes!:O Echt super! Ik hou van die aparte kleurtjes enzo! Sorry ik ben had het eventjes druk op dit moment dus ik heb nu een kleine update gemaakt hoevaak ik de namen voorbij zag komen!
Wafti Bal'd Rakli ( ik had zijn naam ook fout geschreven , hihihi ) is in totaal 3 x genoemd
Ik vind er velen erg mooi , zou ze allemaal wel eens even in het echt voorbij willen zien komen . Dan heb je de beste vergelijking voor jezelf.Vind ik tenminste !
wafti is in het echt veel grover een stoerder echt een leuk tinkertje
Gilbey
Geplaatst: 16-02-12 10:21
Al ben ik van mening dat de mooiste dekhengst niet bestaat ga ik nu toch voor chukotay. Maar daar ben ik bevooroordeeld over door dat ik daar een kleine van heb lopen.
Alle goedgekeurde hengsten voldoen aan de rasstandaard en wat je mooi vind is dan eigenlijk gebaseerd op wat past bij jou merrie/ fokdoel. Je wil dat je nakomeling een verbetering wordt van wat je hebt en dat beïnvloed je kijk naar de hengsten enorm. Als ik nu een hengst zou gaan zoeken (wat niet meer hoeft omdat Gil er niet meer is) zou ik voor een luxere hengst gaan kijken omdat ik nu meer met duur sport bezig ben, terwijl ik 10 jaar geleden juist meer body wilde hebben. Dat maakt het dat ik nu waarschijnlijk een heel ander type mooi zou gaan vinden.
daniweerd
Geplaatst: 16-02-12 11:42
Natuurlijk vind ik mijn eigen kerel Guiness van den Glashorn (sterhengst ICS) de knapste! Forrest en Victorio vind ik ook prachtig, er zijn er gewoon teveel die echt mooi zijn, iedere hengst heeft zo zijn eigen charme