Gaat straks even aanmelden voor Pesse, beide dagen met Juul, L1 officieel. April gaat niet lukken, dan is veulie er net een week of 3 uit als het goed is..
He Britta, als je het leuk vind kan ik Mella 14 april wel meenemen als je graag mee wilt doen. Ik start haar dan toch nog niet, is voor mij nog wat te vroeg dag
Haha dat komt tegen die tijd helemaal goed Lepel, daar ben je niet uniek in... Das nou het leuke van deze wedstrijden, je kunt zonder drempel meedoen voor de eerste keer, er is hulp genoeg...
carolina1278
Geplaatst: 11-02-12 13:36
Let op...het is wel verslavend hoor...
Schimpje
Geplaatst: 11-02-12 14:47
cp112 schreef:
He Britta, als je het leuk vind kan ik Mella 14 april wel meenemen als je graag mee wilt doen. Ik start haar dan toch nog niet, is voor mij nog wat te vroeg dag
Oh, daar kunnen we wel even over nadenken ja! 14 april is ook HS toch? Want die wilde ik zowiezo komen kijken, dus ben dan toch in Lunteren..
VandeMol
Geplaatst: 11-02-12 15:10
haha , ja word er al voor gewaarschuwd , dat ik dan vaker mee wil gaan doen !!!!
Lijkt mij alleen maar leuk !!!
14 april ben ik er inder geval bij , om te kijken !!! Voorbereidend werk noem ik het maar !
Je mag toch ook al met een 3-jarige meedoen ? Ik wil dan beginnen , om voor mij en Kyan ervaring op te doen !
M_D_H
Geplaatst: 11-02-12 16:09
Leonoor of wendy, telt grave dit jaar niet mee dan? en worden op alle dagen zowel dressuur als springen georganiseerd?
Overleggen we dat nog wel even dan britta . Moet dan wel 2 stallen huren. Dus als dat kan ist wat mij betrefd prima. Ik doe met noedel eerst HS en daarna wedstrijd.
En Rockanje telt ook mee als het door gaat toch? En nog een ander vraagje, niet alle dagen van Leusden kunnen voor zomercompetitie gereden worden toch of wel?
Wendy vraag. Een vriendin van mij wil in pessse graag meedoen. Bitloos iig en als het mag hoofdstelloos en bareback. L1 onofficieel in hoeverre mag dat?