Ik probeer vervoer te regelen. Dat willen wij graag onze sokken wassen!
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 16:02
Helaas moeten we doorgeven dat de datum van de sokkenwasrit is gewijzigd. Er is contact geweest met de gemeente. Onlangs heeft de gemeenteraad een nieuwe Algemene plaatselijke verordening vastgesteld. In deze verordening staat dat paarden op het strand (tijdens het badseizoen van 1 mei tot en met 15 september, tussen 10.00 uur tot 19.00 uur) verboden zijn. Voorheen mochten paarden overdag niet op het strand tussen 15 mei en 15 september.
De nieuwe datum wordt: 22 april
Mocht je al ingeschreven hebben en niet kunnen, geef dat aub dan door via de e-mail. De openingspost en titel van het topic zal ook worden gewijzigd.
ahh, niet gunstig voor mij. Ik had bewust nog niet ingeschreven omdat mijn kalender al best vol zit en ik eerst wilde kijken hoe Beggar zich hielt maar de nieuwe datum zit ik op training in Eckmuhle (duitsland) dus dan kan ik zeker niet. Ik ga toch echt een keer kijken of ik toch niet een ander weekendje kan pakken en die kant op kan komen. Wil echt heel graag daar ook rijden.
TinkerTom
Geplaatst: 14-02-12 17:19
Ahh komt voor mij juist beter uit, is hubbie niet zo chago dat ik op moederdag weg ben
pfff ik baal nog steeds dat ik nog nooit ben meegeweest... tiss echt om te schamen.. ik woon zo dichtbij Maarja, Sjaak vind ik te oud (doe de 18 feb. ook al niet mee met Strao in Haamstede) en Denzel is natuurlijk veels te jong (moet nog 2 worden)
pff mn ouders houden me nog ff in spanning. omdat mn broertjes verjaardag dat weekend misschien is, kan ik heel misschien niet mee. Maar omdat ze misschien het weekend erna de verjaardagen van mn pa en mn broertje en dan is het helemaal geen probleem..