Leon, in het geval van Morrisson vind ik het beenwerk gewoon te licht. Voor de rest moet hij nog wat uitzwaren maar dat beenwerk trekt mij niet. En het valt me gewoon op dat je dat vaak ziet bij de aparte kleurtjes, en dan niet per definitie in Nederland hoor. Maar bijv Amerika zie ik het veel.
Zonde van de manen Krijg er de kriebels van Zou het liefst meteen willen plukken als ik dat zo zie.
kinsealy
Geplaatst: 26-01-12 22:15
Leuke foto's janet! Vind 'm wel leuk eigenlijk, die Morrison, stoer ding met een lekker hoog pony-gehalte! Niks mis mee.
Ach en die ene heksenvlecht, 't hoeven niet allemaal barbie-ponies te zijn Hebben de onze zo vaak, doen de heksen 's nachts, lekker heksenvlechten maken Haal je er zo weer uit.
ellepel
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-12 22:47
haha,als ik dan die nakomeling er van zie dan is dat net fayah vorige veulen van kelly: https://lh5.googleusercontent.com/-Yf2S ... 40/1-7.JPG dat veulen lijkt bij mij op de pc ook net zwart namelijk. maar maakt ook niet uit,fokken blijft toch gokken en helemaal met de tinkers
Vind het wel een lekker klein stoer binkie maar goed ik houd ook van klein en stoer
Die heksenvlechten hebben ze bij mij momenteel ook, komt vanzelf weer goed
JPTinkers
Geplaatst: 27-01-12 10:00
ow amadeusje is leuk geworden heb hem alleen als veulentje gezien * droomt verder *
en mr morrisson is ook leuk , maar voor mij helaas te klein dan zou ik eerder voor RR gaan
maja das allemaal voor als ik eens een x geld teveel heb
grrr
Geplaatst: 27-01-12 10:36
Ik vind 'em ook leuk!!! Erg leuk zelfs! En niets mis met z'n beenwerk vind ik...
D_Travis
Geplaatst: 27-01-12 10:55
Ik vind hem ook heel leuk! Heb hem afgelopen jaar ook in het echt gezien en hij is heel stoer, echt een showman. Ik vind hem op de foto op de eerste pagina niet echt voordelig overkomen qua beenwerk, maar in het echt is hij echt tof en dat beenwerk valt echt mee! Niks mis mee.
Ik heb er niet ontzettend veel verstand van maar ik vind hem eigenlijk juist heel netjes in verhouding. Zie ook niets wat ik kan aanmerken op het beenwerk.. Ze passen gewoon keurig onder z'n lijf Ik vind het een ontzettend leuk ding om te zien, ook als die zwart was geweest