Dan moet je er in de komende maanden maar gewoon in gaan geloven
Nee even serieus, de sfeer is heel relaxed, er is geen moeten. Dus wat betreft hoef je je geen zorgen te maken en gewoon lekker gaan genieten.
Haimati
Geplaatst: 03-01-12 23:45
Ben ook niet zo'n held. Wel in het buitenrijden want dat doe ik genoeg, in een groepje van max. 3 maar ook vaak genoeg in m'n eentje. Maar dat zijn voor mij en hem bekende paarden waar ik dan mee op stap ga, dit is natuurlijk een onbekende groep en ook nog op een strand, ik kom niet verder dan een polder. Merk altijd wel dat als ik onderweg tinkers tegenkom dat hij er naar gaat kijken en soms ook roepen maar alle andere paarden laat hij links liggen, hoezo discriminatie Hij zal dus z'n ogen uitkijken met zo'n grote groep soortgenoten
Caily
Geplaatst: 03-01-12 23:45
Ik zou bijna erover gaan denken Luna die kant op te sjouwen
nou als nog mensen vanuit limburg komen die mij mee kunnen nemen eventueel aangezien ik geen geschikte auto voor trailer heb ( en geen erijbewijs ) en niet weet of k de trailer uberhaupt nog mag gebruiken
Wat een leuk initiatief! En dan nog wel net op Iowa's verjaardag. Ik zou echt heel graag is meedoen maar ik denk niet dat het goed gaat gaan. Iowa is een enorme stresskip en zou dan al een kleine 2u op de trailer moeten staan (waar ze al stikkapot van stress zou gaan...) en dan met allemaal vreemde paarden en ze is nog nooit aan de zee geweest, ik denk dat ze ter plaatse een hartaanval gaat krijgen
wow als ik dat zo hoor word dat echt heel leuk!! ik moet ook best een eindje rijden maar dat heb ik er wel voor over en mijn paardje ook want die is verzot op water hahaah
vinksbest
Geplaatst: 09-01-12 22:54
Count me in!!! Ailin en ik gaan mee , goede training voor Leusden wat drukte betreft