[TI] fokkers gezocht van de valkkleurige tinker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:41

Ik las even mee uit interesse, maar kan me niet inhouden
ik ga namelijk nu al :~ bij de gedachte aan het toekomstige beebje van Hope.... wat een mooie merrie <3 !
En dan ook nog zo'n gave pap... :oo

Be_stronger

Re: fokkers gezocht van de valkkleurige tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 15:37

Hope is prachtig maar denk ik wel boven mijn budget wat ik voor ogen heb. De tinker van marktplaats reageren niet op telefoon en mail... we zijn bij een zwarte wezen kijken met 4 witte sokken en een kleine bles, hij was niet braaf en voldeed aan bijna geen 1 eis maar hij heeft iets, we hebben hem nu op proef en moeten volgend weekend beslissen.
Ben benieuwd. Aan de hand is hij al een heel stuk meer opgevoed in een week tijd. Ook in de trailer.
Op vreemd terein nog wat nerveus maar dat mag. Ond het zadel was hij nog niet dus dat proberen we vanmiddag. Zadel mag er wel zo op en longeren kende hij al goed. Ik wilde eerst een band opbouwen en dan pas erop, rustig aan voor een goed beeld

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:46

_Lot schreef:
Er staat anders een bijzonder mooie bonte te koop aan de overkant van de zee :))
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8130_n.jpg

woehaaahh DAT is pas een gave!
damn.. als ik nu de plek en geld zou hebben voor een extra dier, zou ik dit toch wel als een serieuze kandidaat betitelen :=