Hoogstwaarschijnlijk kom ik samen met Twister, een enterhengstje van Thunder. En natuurlijk om rond te kijken voor Luna in de toekomst...
Twister zal helaas toch (nog) niet op de keuring verschijnen. Of ik zelf wel kom denk ik nog even over.... Mocht iemand nog een groom/hulp nodig hebben, Pb maar!
irisvtzant91
Geplaatst: 11-10-11 09:21
Heel heel heel heeel misschien wil ik met Bono komen.
maar ga hier niet van uit. ik twijfel veeeel ste hard.. We moeten er nog veel te hard aan werken vind ik om nu al mee te kunnen doen. ..
Maar mocht ik een rare bui krijgen zal dit mannetje er ook zijn
Heb nét een mailtje gestuurd Heb ook eindelijk het formulier van overschrijving op naam maar eens ingevuld. Hij was op papier nog steeds van Esmee . Dus dat is dan ook eindelijk geregeld
Jordy zijn aanmelding is ook op de post, nu nog een cheap hotelletje vinden in de buurt bij Lunteren.
DianneM
Geplaatst: 11-10-11 22:04
Hier kan ook alles op de post, moet alleen nog antwoord krijgen over mijn DNA rapport van Boyan wat hij al heeft, en niet meer hoeft worden opgemaakt. Stalletje ook gereserveerd als dat in de mogelijkheden valt..
Angeliekje
Geplaatst: 12-10-11 09:59
Ik ben ook van de partij. Ik kom natuurlijk Anouk haar mooie zoon aanmoedigen en filmen
irisvtzant91
Geplaatst: 12-10-11 10:50
Waarschijnlijk zal ik ook komen koekeloeren.. dan helaas zonder Bono.. denk toch dat dit te vroeg zal zijn voor beiden van ons. AnneSwinger heeft mij aangeboden om met haar mee te gaan ..
stalnijmegen
bij onder de kastanje kan je slapen , is alleen niet echt super goedkoop maar wel in de buurt wij hebben daar toen geslapen toen we met bandit op keuring gingen en bandit stond toen daar gestald
Hotel hugo de vries in lunteren is vlakbij Nieuwe Heuvel. En hotel de lunterse boer is ook vlakbij. Maar zou je moeten googlen want weet er verder niets van qua prijs enz.