IrishTinker, ik heb geen slecht woord genomen uit die opmerking hoor. Je moet natuurlijk wel een scheiding zien tussen idd iemand zijn mening en feiten. Ik moet zeggen dat ik RR niet ken, en dus op dit moment een beetje afga op dit topic. Ik ben niet iemand die snel voor een dekhengst valt. De afgelopen 8 a 9 jaar heeft mijn hart bij Chakotay gelegen, maar ik weet dat ik mijn kans daar gemist heb. Ben verder rond gaan kijken en moet zeggen dat ik een lichte crush heb op RR. Dus al zou hij een karaktertje hebben ( wat niet per see een slecht iets hoeft te zijn, het is maar net of je daarmee om kan gaan) dan zou me dat geheel niet afschrikken. Mijn merrie heeft ook een karaktertje, maar is eigenlijk een droomstinker. We passen uiteindelijk heel erg goed bij elkaar. Dus daarom dat die opmerking geheel niet fout viel bij mij. Maar ik snap dat dit topic niet alleen door mij gelezen wordt en daarom is het goed dat dit even opgehelderd is.
Ik kom zeker nog kijken naar RR, voordat ik mn merrie zou laten dekken, maar ik moet zeggen dat ik niet denk dat het voor volgend jaar gaat zijn, maar het jaar daarna. Mn meisje wordt in maart pas 3 en alleen als Chuck dan nog een dekking zou geven, dan zou ik het doen, anders wil ik mn meisje nog zeker een jaar erbij te geven. Dit zou ook alleen maar ten goede komen van het veulen.
Maar als ik tijd vind, kom ik zo wie zo dol graag langs. Rijden zal ik alleen niet doen, dat mag ik niet meer ( ben nog steeds naar oplossing aan het zoeken) ivm mn rug, maar waardeer het aanbod zeker en dat siert jullie.
Maar geen zorgen dus, RR staat nog steeds als enigste ( andere) hengst vast in mn gedachten.
*edit* spelfoutjes.
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 06-09-11 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt