Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
steefian schreef:@ angeliekje
Wat een super leuk beessie heb je zeg![]()
en die manen *kwijl*
je ziet indd ook dat ze weing sokkies heeft, de mijne ook hahaha..
heeft ze in de winter ook 'n snorretje!!?
Maargoed we kunnen er tinkies in zien tog
k zie ook dat ze van de asheuvel komt?
hahah ik heb de mijne bij tinkerstal mccloud gekocht
k ging eerst voor een zware zwarte, maar kwam thuis met een kruising wit ahaha
Het zijn inderdaad allebei tinkies hoor
Mijne heeft een heel lichtelijke iniminisnor in de winter. Je kan het bijna geen snor noemen hoor, maar er zitten wel wat haartjes
Klopt de mijne komt van de asheuvel. Ik liep daar al een tijdje rond om paarden te rijden etc etc, en toen ik haar daar in een groep 2-jarigen zag staan was ik direct verkocht. Ik zocht eigenlijk niet naar een paard, en dan heb je opeens een heel jong paard
... ja het zit er qua karakter ook wel in hoor!! dat zeker... Hahaha nee die van mij heeft een redelijke krul erin aan allebei de kanten
Ja daar had ik ook nog gekeken, voor een nakomeling van Rambo.. (die vond ik zo gaaf) maar ze waren helaas allemaal al greserveerd :'(. dus was bij tink.stal mccloud geweest voor een zwarte.. maar die was bang, toen raakte hij mn wang aan mt zn neus, en wist dat hji t zou worden..
Je moet eigenlijk nooit zeggen dat je een paard met die en die kleur wilt, want je komt toch wel met wat anders thuis