Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wjerbo_en_ik schreef:jammer dat je alleen amazones zoekt.
ik had gaag meegedaan, heb zelf 2 tinks, maar zou evt ook interresse hebben voor de vanner om te rijdne (past qua maat mooier denk ik)
maar goed.
ik kom denk ik wel een keer kijken op 1 van de shows.
Wilgje2003 schreef:nou dames jullie hebben een hele leuke show gereden gister hoor , en de tinkies zagen eruit om door een ringetje te halen , super
had graag met jullie mee willen doen , maar ik heb helaas geen e rijbewijs en geen auto om een trailer te trekken
Wilgje2003 schreef:ach je leert door het te doen zeg ik maar altijd
en het is natuurlijk ook wennen nu , ineens zo voor het publiek , paardjes op een ander terrein dan waar jullie oefenen enzo.
het zag er goed uit in elk geval , show was leuk opgezet , veel verschillende figuren erin enzo. de kleding was heel erg leuk en de muziek paste er ook bij
en hele lieve tinkers natuurlijk , heb lekker geknuffeld nog met sommige
haha ja qua formaat paste bandit er wel in maar dan moet ik ook heel hard gaan werken want meneer heeft nog niet zo'n mooie rustige galop ( maar komt dat ik ook alleen maar altijd buitenrij ) en wie weet ooit he
Wilgje2003 schreef:helaas wel
degene die me nu af en toe met de trailer rijdt is mijn ex , en aangezien dat niet echt goed
gaat als we samen in de auto zitten , wil ik dat zoveel mogelijk vermijden
ik zou het namelijk heel erg leuk vinden maja we dromen voorlopig nog van het winnen van de loterij , als dat lukt dan lukt een e rijbewijs halen en een goeie auto ook wel haha