OOOOOOO.........Alweer een nieuwe Topic !Snel maar weer eens foto van Hugo plaatsen!Dan kan ik alle mooi paardjes weer terug vinden
Zoek schreef:Ben een mee kijker maar wat komen er weer mooie plaatjes voorbij....(zo kan ik het ook weer terug vinden )Dit is het enige topic wat ik zo nu en dan nog eens bekijk op Bokt.{en ja zo is het makkelijker terug te vinden }
ook ik ff stipje heb nog geen nieuwe foto's. zag wel weer mooie foto's van zijn halfbroer voorbij komen jeetje wat is die groot zeg
Ik vraag me nog steeds af of jij niet stiekem die staart wit verft ipv wast Heel veel succes morgen voor Sas, jou en Whis!Actie in de tent... Helaas als ik niet mijn goede camera mee heb
Lekker Topic dit...Nieuwe foto's van Balou, zo kan ik het ook makkelijk terug vinden...Foto's gemaakt aan De Panne, pinksterweekend.Helaas, geen actie foto's..
Wat een race eend heb je Naat, ik ben heel benieuwd hoe die staart later word als ze groot is.Half Wit of wat dan ook hihi
Ook Diaz maar weer eens!Vandaag in het vieze weer VD les gehad Eerst halsterje verstellen:Wijken:Ze doet alles zo braaf! Lesgeefster vond dat we een speciale band hadden!