Ik zit toch wel regelmatig op bokt hoor,als ik niet in de stallen ben En van ieder berichtje wat er gestuurd wordt naar mij ,krijg ik een berichtje dus wees gerust je krijgt altijd antwoord haha
grid
Geplaatst: 26-07-11 08:17
O dan is het helemaal goed ik zag je niet zo vaak voorbij komen en een berichtje was nog niet gelezen daarom dacht ik dat maar dat komt misschien ook wel, omdat ik een beetje veel online ben
Hallo beste mensen De padocks zijn voor de keuring allemaal gerserveerd Er zijn nog 3 stallen te huur voor deze dag dus wees er snel bij want vol is vol
Ik kom ook kijken! Wilde eerst meedoen met mn jaarling tink. Toch niet ingeschreven en heb daar nu alweer spijt van maargoed ik wacht wel paar jaartjes. Hoe laat begint het zondag?? Misschien kom ik ook wel foto's maken..
grid
Geplaatst: 09-08-11 10:11
Je kan nog best inschrijven hoor gebeurd wel vaker nog een dag van te voren
Mag ik vragen hoe laat de aanvang is? Op de site van de ICS staat 12u, bij de site van de Viersprong staat 10u. Ik zou ook graag willen weten of de keuring binnen of buiten plaatsvind
hoi de aanvangs tijd is veranderd naar 12 uur maar vanaf 10:00 uur is iedereen welkom De tandarts is er dan ook al en de kraampjes zijn ook al geopent evenals de kantine en afhankelijk van het weer is het buiten ,maar bij slecht weer gaan we naar binnen tot zondag
grid
Geplaatst: 10-08-11 10:25
O jammer dat het zo laat begint wilde eigenlijk niet te laat weer thuis zijn ivm visite Hoe laat is het afgelopen? kijken of ik het einde dan nog kan volgen of niet