Als jullie op mijn website kijken zie je foto's van de ene merrie Lady van 1.37 en ook de kleine hengst staat er op! al zijn die foto's nog niet zo heel mooi.
ik ben eigenlijk nou wel benieuwd naar de huidige schofthoogte van Diaz ook.. (ze is niet heel klein, maar ook echt niet groot.. oogt vooral klein omdat ze nog zo puppy is.. )
Ik ben 1.65, en heb korte beentjes (broeklengte 30-32..)
Ik ben dus ook echt benieuwd hoe bijv. 1.25 eruit ziet naast een volwassene! of nog beter, met een kind erop
MelanieB
Geplaatst: 02-04-11 23:45
Klijntjuh schreef:
Ik word nou ook wel erg nieuwschrierig naar foto's
In mn profiel genoeg denk ik Bon 1.40
Ik heb geen idee, is moeilijk zien met iemand erop
@malanieB Ze lijkt helemaal niet zo klein hihi hoelang ben jij?
MelanieB
Geplaatst: 02-04-11 23:51
Ik ben 1.76 Scheelt ook dat ik meer spring en dan beugels kort heb Maar ze oogt ook wat forser door sokken, dat scheelt altijd, en bon houd altijd haar hoofd/halshouding wat hoger. Scheelt ook wel in aanzicht vaak.
Diaz
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 23:54
Ik denk dat als Diaz straks lekker gespiert is ze ook flinker oogt (en sowieso nog uitgroeit..)
Lonan
Geplaatst: 03-04-11 00:23
Klijntjuh schreef:
@malanieB Ze lijkt helemaal niet zo klein hihi hoelang ben jij?
Ze springt in iedergeval als een grote
@_Rhiannon_ ...wat een gave pony. Staat goed hoor.
Ik heb een tinker merrie van 1.30 ze is super gaaf en is nu bijna 9 jaar jong! ze is zwart bont en haar naam is Tank Girl Heeft nu een jaarling veulen van haar wat denk ik bijna net zo groot ( of klein haha) zal worden als haar moeder.
Kailonne
Geplaatst: 05-04-11 09:40
Mijn Jack is 1.38 (en ik 1.72) Jack is bijna vier en ik hoop dat hij nog wel een paar cm groeit.
Het was ook eigenlijk mijn doel om zo klein te gaan fokken dan mama of papa samen met dochter of zoon samen later konden rijden en dan ouders op normale tinker en de kleine op een kleine tinker... Zou toch een prachtig gezicht zijn