De puzzelrit in Ees komt er ook weer aan hoor! Datum is nog niet bekend, maar hou de site maar even in de gaten!
shar_ianne
Geplaatst: 21-02-11 11:59
Schimpje schreef:
De puzzelrit in Ees komt er ook weer aan hoor! Datum is nog niet bekend, maar hou de site maar even in de gaten!
Oh haha oke! Nou dan zal ik daar ook wel meerijden
_janet_
Geplaatst: 26-05-11 11:58
Het is al bijna! Was het bijna vergeten
Ik kom kijken, en Angela en Max helpen en supporten!
Wie komen er allemaal?
cobfan
Geplaatst: 26-05-11 12:12
Nou Snowdon als ze het hier in de buurt zouden organiseren, dan was ik zeker van de partij.(en zeker wel als deelnemer!) Nu is het me toch echt te ver weg om daar met trailer naartoe te rijden!.
Dus misschien is het een idee om eens de proef op de som nemen en kijken of het hier ook niet zoiets gehouden kan worden?.(bij voldoende inschrijving ofzo?)
Ik heb weer een lange wasmiddag voor de boed (Wie koopt er dan ook een wit paard )
riona
Geplaatst: 28-05-11 10:32
We zijn er mee bezig om het in het zuiden van het land te organiseren maar eerst deze. Paintlinger het kost even tijd maar dan heb je ook wat. Je hebt alvast voorpret
zijn allemaal leden en 1 niet lid uit drachten met tinker. Die was er ook op de buitenrit Er zijn 2 groepen. De eerste begint om 11.00 uur de tweede begint om 12.45 uur. Heb er zin in om foto's te maken Heb je al een paar keer geboeeeeeet anders schrikt max zo als er een kalf geluid maakt.
tot straks Heb de wei al schoon en de paardjes op het gras die keken ook van jij bent gek het is nog zo vroeg (7.15 uur) Fototoestel opgeladen auto volgetankt nu nog douchen en dan op naar makkinga
Vorig jaar heb ik met amigo ook een cow clinic gedaan in Oud gastel....Willem deed deze clinic...hij geeft geweldig les..is heel duidelijk, en daar hou ik wel van...maar amigo heeft wel achter een koe gehobbeld maar vooral aan de koe gelikt...hij vond ze heel lekker...bleef de billen van de koe likken hahahha en ja ze waren wel schoon dus hij heeft geen derrie gelikt.....heel grappig gezicht... Ben benieuwd hoe jullie paardjes het vonden?
Het was vèèèt leuk!! Alle paarden hebben het goed gedaan Max wilde alleen liever niet meer mee naar huis Jan heeft ff geholpen om hem weer in de trailer te krijgen.
Benson deed het ook top!!!! Had gedacht dat hij bibberend in een hoekje ging staan, maar hij was de stoerheid zelve! Naam mooi de 2 andere merries onder zijn hoede en ging dapper voorop! Op een gegeven moment werd hij echt fel, hoefde weinig meer te sturen en hij werd bloedje heet! Topper!! Hij zat in het begin mooi te sjansen met die koeien "Huhuhuhuhu, je bent wel bont, maar toch klopt er iets niet helemaal.."
Was erg leuk! Janet en Rita, kom maar op met die foto's!