Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jessie1991 schreef:nou tiesje gaat het super goed krijgen bij jullie ! daar ben ik zeker van , hoe hij zich gistere gewoon gedroeg bij jullie had ik niet verwacht zeker toen jullie kleine meid met het knal gele karretje kwam aanzetten wat rammelde aan alle kanten hihi, hij vond t wel goed omdat er snoepjes in lagende "grote" snoepkont hihi , nee ik heb een goed gevoel bij jullie en hij ook kon je gewoon zien :-D ben zelf ook blij voor jullie na alles,
(liefs de ex-eigenaresse van Tiesje:o )
aricia schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ,ik vind hem leuk !
Maar is het niet wat een overhaaste aankoop ?
ik bedoel nu kunnen je dochters nog niet rijden ,hij heeft nog wel even tijd nodig om uit te groeien ,en daarbij groeien je dochters denk ik nog wel wat langer en is hij dan niet te klein zodat ze er weer afscheid van moeten nemen ?
Ik wens jij en je dochters in ieder geval veel plezier met hem en hoop dat ze net zo veel plezier aan hem als aan big mac gaan beleven
Schafstall schreef:Gefeliciteerd.
Heb hier twee tinkerruinen van 3 gehad (zijn nu al weer 8) en die zijn beide alleen maar uitgezwaard, maar niet hoger geworden. Geruind op hun 3e.