Whis_Serada schreef:Ik begreep eruit dat de stallen open zijn en de paarden elkaar kunnen begroeten over de schutting??
Ja, dat klopt, maar tijdens de tinkerdagen komt er waarschijnlijk een stukje tussen, want met allemaal onbekende paarden bij elkaar is het niet zo verstandig. De paarden kunnen elkaar dan nog wel zien en ruiken.
_Patrick_ schreef:Is niet vanzelfsprekend dat alles op dat moment verhuurd wordt denk ik dan maar,vind ik persoonlijk.
Over de stallen hoeven jullie je niet druk te maken. De stallen worden in de winter niet gebruikt, omdat (bijna) alle paarden dag en nacht op de wei staan. Maar als je daar meer over wilt weten zou je even contact moeten opnemen met de Anna Hoeve.
We zijn tot nu toe erg tevreden over de inschrijvingen. We hebben nu 16 ingeschreven en betaalde deelnemers, eigenlijk iets meer inschrijvingen, maar nog niet iedereen heeft het geld al overgemaakt.
Dressuur gaat erg goed, hier zijn 11 aanmeldingen voor, de meeste voor officieel dressuur.
Ook voor de clinic van de bereden politie zijn al aardig wat aanmeldingen. Er zijn nog een paar plekjes over. Misschien dat we nog een tweede clinic kunnen regelen, maar hiervoor zijn we aan het overleggen met de bereden politie.