Wellicht gaan wij ook een dag van tevoren inderdaad. Ook al is het minder ver, maar dan zijn we zelf ook lekker uitgerust. Wellicht kunnen ze op de locatie gestald worden
aricia
Geplaatst: 08-11-10 22:05
Ze kunnen idd op de locatie gestald worden maar het is wel handig dat je de manege daar wel even over inlicht van tevoren
Lijkt mij ook een goed idee Maar was ook niet anders van plan hoor. Maar het is nog een eind in de toekomst, je weet nooit wat er verandert in de toekomst. Zelf een overnachting moet dan ook nog geregeld worden.
aricia
Geplaatst: 08-11-10 22:08
Je hebt gelijk leonoor ,het duurt idd nog wel even .
Wat grappig, ik zie net in m'n database dat de opa van de moeder van Indezz, Fleetwood is. Wat dus weer de vader van Fleetwoods Mac is. Hoe hoog is laatstgenoemde?
Ow en Fleetwood en Billy The Kid hebben dezelfde moeder, een kleindochter van The Lob. Fleetwood is dus lijngefokt met The Lob, want het is ook z'n vader.
kylemore
Geplaatst: 16-11-10 23:18
annelot schreef:
@ Kylemore, heb je recente foto's van Fleetwood? Ik kan maar 1 foto op je site bekijken ben benieuwd hoe hij er uit ziet.
Je bedoelt van onze Mac??
kylemore
Geplaatst: 16-11-10 23:21
We gaan Fleetwood Mac deze week even lekker wassen en nieuwe foto's maken dan zal ik ze jullie zeker laten zien! Binnenkort hebben we trouwens een open dag dus dan kan je altijd zelf met eigen ogen onze Fleetwood's Mac komen bewonderen. Zal de datum en het programma nog op bokt plaatsen!!