Juangi schreef:Ik zit er ook aan te denken om dit bij mijn pony te gaan doen, is geen tinker overigens maar heeft ook enorm lange manen en voorpluk.. Maar, zijn jullie niet bang dat andere paarden het eraf eten? Blijft het goed zitten in de groep? Hij komt namelijk over een tijdje bij de ruinen te staan, een flinke groep. Nuben ik bang dat als ik er vlechten in ga doen, dat ze eraf worden gegeten. Of zeg ik nou iets raars?
Ik heb mijn schimmelruin afgelopen winter ingevlochten. Hij had prachtige lange en volle manen. Ik vlechte ze in omdat ik destijds een enter en een veulen had. Die enter had er bij de eerste keer dat ze samen stonden gelijk een hap uitgenomen. Vandaar de vlechten. Echter wat ze toen ging doen heeft de manen nog meer geruineerd. Ze zetten haar tanden bovenin de vlechten en raspte vervolgens met haar tanden over de vlechten heen. Ongeacht de anti bijt die ik er ook nog op had gesprayd. Gevolg; manen helemaal stuk.
Daarna hebben er nog een veulen en een ruin in zijn manen om zitten haffelen. Baal nu als een stekker