En dan laat ik mijn kleine ukkepuk van dit jaar ook weer zien.
En natuurlijk de ukkepuk van vorig jaar met mams en paps.
puur
Geplaatst: 07-09-10 18:09
Leuk nieuw topic!
Mooie Berggeit gezien hihi aah wat heeft Ferris een lief koppie! Mooie flame ! Big Mac op de keuring en Kiara Cute Rover Knapperd van Dakota! leuke energy en mooie sfeer foto's van Djee Spetter en megan Ori Bonny en kind Ik heb dat halster ook voor Anouk Withney! Shay die geniet van de zeeuwse wateren Knappe drum!
poeh zijn wel al veel foto's geplaatst verder nog heeel veel leuls gezien! anouk moet er ook maar weer bij
en die prachtige tolkien, waar ik stiekem ook heel verliefd op ben he verdorie kan vandaag geen foto's meer plaatsen Morgen foto van flame onder de vrouw
Dan de foto van flame onder de vrouw. Ze is nu 2,5 en behoorlijk breed aan het worden, dus ben ik er voorzichtig op gaan zitten. Vriendin van mij gelijk helemaal geschokt van dat ik het niet moet doen etc. Wees niet bang ben niet zo iemand die nu serieus gaat rijden, moet er niet aan denken! Maar laat haar gewoon aan gewicht op haar rug wennen en straks aan een zadel wennen maar voor de rest nog niet inrijden
Ben zo trots op mijn meisje zweepje had ik trouwens vast omdat we net gespeeld hadden (vrijheidsdressuur) vandaar dat ik hem nog vast had!
JPTinkers
Geplaatst: 08-09-10 08:43
phhh flame is idd al flink breed zeg lekker
nou nog maar wat oude foto's dan phh wordt echt tijd om weer eens een fotoshoot te houden maja ze zijn zo smerig momenteel
Wat een gave foto's komen er voorbij! Altijd leuk dit topic!
Chay_Flame Leuk zo met je meisje aan de gang niks op tegen, let je alleen wel op je eigen veiligheid (schoenen en cap) Het blijven toch dieren! Verder erg leuk!
Annelot je hebt echt een leuk stel, zag je veulie te koop op MP, het is echt een leuk ding
TM Gave foto van chuck en zijn babe!
Black Candy is echt zo'n gaaf ding! Geweldig die sokken!
Wilgje, jou stel blijft ook prachtig leuk die foto met je meisje in het bos! En de rest is ook erg gaaf, maar anders word het meer een huiskamer topic als ik op iedereen reageer!
Mijn Huisdier ook weer in dit topic
En één van Farasha toen ze nog wat kleiner was
puur
Geplaatst: 08-09-10 16:02
Ryon en Eve
Mooie britt
haha samba geeft even een showtje weg! Mooie Whis en Serada
Hij lijkt erg op zn papa tm!
Flame word al idd erg breed! niks mis mee er even op te kruipen maar idd de veiligheid even opletten (zal denk ik een spontane actie geweest zijn ?)
Old Time pictures van de zomer gezien van Wilgje
Farasha de stoere meid! En tom die lijkt op Anouk
Even een foto droppen dan maar hihi
Nicam
Geplaatst: 08-09-10 17:23
Wat heerlijk en herkenbaar: Springende en/of nieuwsgierig kijkende veulens. Etende Tinkers (hoe kan het ook anders), Maar..... Altijd geweldige dieren waar we zo van kunnen genieten.
Hier Amaye dan weer een keer
Lekker kroelen met pleegmama Freya
callum
Geplaatst: 08-09-10 17:24
zo leuk om iedereen zijn paardje te kunnen bewonderen. hier nogmaals die van mij kleine man
heej hallo leuk om "paps"ook weer eens te zien. hij doet het super is een super ventje zo lief en braaf alle kinderen vinden hem geweldig. enpaps blijft zo mooi
stalnijmegen