KootMiraDrum schreef:Lunteren, Manege de Nieuwe Heuvel Veenstraat 1, 6741 EC Lunteren (Gld)Ingang Goorsteeg 25Dank u
KootMiraDrum schreef:stalnijmegen schreef:ohh zal eens in de agneda kieke, wel gezellieIk ben die week vrij... wie weet kom ik ook wel weer eens kijken.dan moet ik helemaal even moeite doen die dag vrij te houden voor de keuring
Nee, dat vindt hij niet leuk, dus waarom zou ik hem ermee plagen? JHKKingNuadhu NuageHKVictorio (misschien)HSBaggioRudolph van de KapershoeveSilas
Ok, dat wist ik niet. Dan blijft hij inderdaad vast liever op de wei met zijn nieuwe vrienden Maar toch jammer
Ach, je verkoopt toch de voor Drum geschiktste van je 2 merries, dus... Ik ben trouwens benieuwd hoe Rudolph is geworden...
Haha dat is waar, maar het is altijd leuk om de papa van Noedel nu eens in het echt te zien Heb Rudolph in mei nog gezien, gaaf dier wel, Men wat is die toch allemensens groot!
JHKKingNuadhu NuageHKVictorio (misschien)HSBaggioRudolph van de KapershoeveSilasCeltic sir Gwynfor (misschien)
Ik neem Paradiso mee voor je JHK wordt een leuk groepje 2 jarige zo te zien mamauba schreef:JHKKingNuadhu NuageParadisoHKVictorio (misschien)HSBaggioRudolph van de KapershoeveSilasCeltic sir Gwynfor (misschien)
eefje03 schreef:Ik kom Paradiso aanmoedigen!en misschien een hengst uitzoeken voor volgend jaar Leuk! ben benieuwd wat je van hem vind geworden want hij is afgelopen jaar erg verander en een stuk volwassener geworden al