Vind wel dat de prijzen voor ruinen soms te hoog zijn, tenzij die super super super kan lopen vind ik dat die niet meer dan 3500/4000 mag kosten. (maar goed de markt word bepaald door wat de mensen willen betalen) Alleen ik kreeg nog al de indruk dat de markt behoorlijk op zijn gat ligt? ik zie veel stallen hun veulens nog hebben??! Of klopt mijn beeld niet meer, loopt de verkoop al weer beter? Want anders ben ik wel verbaast dat de prijzen zo hoog zijn (als de markt een overkil aan paarden aanbied)
Ik heb mijn hengstveulen lekker in een opfok groepje gezet. Hij staat nog steeds te koop, maar heb geen kopers meer gehad. Hij staat ons niet in de weg. Dus ik zie wel hoe het loopt.
Isa wordt volgend jaar niet gedekt, en als de markt dan nog slecht is dat jaar erna ook niet.
Selinaa1
Geplaatst: 25-09-10 21:35
vind het nog best moeilijk gaan ik vraag voor mijn tinker ook 3500 euro maar veel mensen vinden het in deze tijd te duur.. lager kan ik gewoon niet vragen want het is echt een toppertje en trainen op L Niveau. dus mijn mening is dat t erg moielijk is.. nu staat ie nog niet zo heel lang op internet maar toch.. we wachten af..