Oow, okee, jammer. Waarom niet? Chandler, hmm, ik denk dat ik eerder voor Collin zou gaan, die vind ik net iets perfecter ogen, hoewel Chandler nog erg jong is natuurlijk. En daarbij, verderweg in het land dan Chandler kan haast niet
Maar dan maak je toch gewoon een lijstje en ga je een keer touren door het land ... Ga je de hengsten af die jijzelf geschikt zou vinden en kan je daarna toch nog altijd kijken ? Het wordt wel jou veulen...
Ja, maar het is niet mijn merrie, en ik denk niet dat de eigenaar haar ergens in Zuid-Limburg achter wil laten, tenzij... Hmm, ik heb veel familie daar, wie weet valt er wat te regelen
Stiekem ben ik gewoon voor Collin Altijd al gek geweest van zijn nakomelingen, en zelf is het ook een plaatje. Alleen perfect is hij niet, want hij is niet homozygoot bont...
Ja maar als je wilt fokken enkeld op kleur moet je niet fokken dat is zonde.... je moet ook naar wensen en bouw kijken en of de hengst je merries slechtere punten kan versterken
Tuurlijk! Maar als je een combi kan krijgen is mooi toch? Bijv Welsh Tornado zou denk ik ook zeker niet mis zijn, en die is wel homozygoot...
E_Nalanta
Geplaatst: 10-05-10 17:01
Rocky Mountain klinkt als een goede combi Enkele jaren terug ben ik bij de Iris tinker stable geweest, op de foto's vond ik hem 'wel mooi' maar in 't echt is hij écht een spetter
Cecille
Geplaatst: 10-05-10 17:02
Als jij denkt dat hij goede punten kan bijbrengen bij de merrie dan zou je hem op het lijstje kunnen zetten ... dan is het feit dat hij homozygoot is mooi meegenomen...
Vasthi
Geplaatst: 10-05-10 17:04
Er schoten me nog wat leuke hengsten te binnen! Parno Paub, O'Bryan of Royall zouden ook leuk passen denk ik, alleen zijn die effen gekleurd.
Lady testen wordt een duur grapje, aangezien het me alleen om deze dekking gaat. Maar ik heb een mooi lijstje, als hij vanavond af ik zal ik hem hier plaatsen, hebben jullie weer iets om commentaar op te leveren
Vasthi
Geplaatst: 11-05-10 08:49
Kan de eigenaar niet meebetalen aan de test dan? Of ziet die er het nut niet van in