OHhh wat leuk!!! Jammer dat je haar overdag in het land niet hebt gezien want ze is zooooo groot geworden! Loesje was eigenlijk vandaag uitgerekend, maar goed dat ze te vroeg was want dat had er nooit uitgepast!!
paula32
Geplaatst: 25-04-10 23:07
van harte gefeliciteerd met Maple Farm's Farasha .showtek heeft weer een mooi zusje erbij ik zal binnenkort hier meer foto van showtek zetten,maar ben nog ff aan het uitvogelen hoe dat werkt.
Denken jullie eraan dat fotoverzameltopics niet toegestaan zijn op Bokt? Vanaf nu graag de foto's in links, dan kan het topic gewoon open blijven als verzamelplek voor Ryon O'Malley veulens
paula32
Geplaatst: 26-04-10 17:07
als er iemand interesse heeft in foto,s van showtek kun je altijd priveberichtje sturen en dan kan ik je accepteren op mijn hyves
[ITP] [Tinker] Het land op met Lotje Hier weer nieuwe ryon-kind fotos Vind het zo leuk dat ze allemaal dezelfde uitstraling hebben, tikkeltje arrogant
Kytha
Geplaatst: 26-04-10 20:36
Ik vind het ook altijd zo leuk dat Ryon echt zijn stempel op zijn veulens drukt Lotje is ook echt een leuke merrie! Ryon kinders zijn altijd goed te herkennen!! Ben echt heeeel nieuwsgierig wat er uit Bonita komt over een paar weekjes
annelot
Geplaatst: 28-04-10 22:47
Er is weer een zusje geboren hoor! Ik zal snel foto's plaatsen van haar. Ze is zwart bont en haar moeder is Shamradh (v. Poker du Vallon)
Ook is er een dode 2-ling geboren, eigenaren hebben niet gescand dus helaas nu 2 dode veulens. Het waren 2 bruin bonten, een hengst en een merrie veulen. Blijkt maar weer dat scannen toch heel erg belangrijk is!
Gefeliciteerd, wat leuk een zwartbont merrietje ben benieuwd naar de foto's.
En erg naar die dode tweeling. Inderdaad scannen is erg belangrijk zo zie je maar er kan toch altijd iets verkeerd gaan bij moeder natuur. Wel enorm zonde was de dracht wel bijna voldragen?
Kytha
Geplaatst: 29-04-10 09:04
ben ook erg benieuwd naar de foto's van zijn merrieveulen. Hij geeft veel merrieveulens dit jaar of lijkt dat maar? (*duimt ook voor eindelijk eens een merrieveulen na 5 jaar hengsten* )
Zonde zeg, die tweeling.. scannen is idd zo ontzettend belangrijk! Bij Bonita dachten ze dat in eerste instantie ook, die is echt 5x gescand ofzo maar dat was gelukkig een cyste.
ohhh ben ook heeeeel benieuwd naar de foto's van het zwartbonte merrietje!!!
vreselijk van de tweeling, moet verschrikkelijk voor de merrie zijn!
ik ga op tinkers in the picture 2 foto's plaatsen van onze reuzin Abby....... is dat wel normaal dat ze zo snel groeit???? tis haast niet bij te houden zo hard gaat ze!!! Echt een knuffelkont en wil heel hard gemasseerd worden op haar billen, dat vind ze zo lekker dat ze bijna omvalt en kwijlt!! Zijn jullie Ryonkinders ook vanaf het begin zo mak???
Ik heb een aantal berichten aangepast. Zoals eerder verzocht foto's alleen in link plaatsen. Fotoverzameltopics zijn namelijk niet toegestaan.
annelot
Geplaatst: 03-05-10 22:34
Ow sorry Berdien, daar heb ik dan overheen gelezen, het zal niet meer gebeuren
Met de merrie van de overleden tweeling gaat het gelukkig goed.
Kytha
Geplaatst: 04-05-10 17:14
Ah, die is van Yvonne! Leuk! had de link nog niet helemaal gelegd echt een mooi veulen! Ben overigens ook enorm benieuwd wat er uit de combinatie Lies x Ryon komt, want dat is zooooo'n onwijs mooie merrie en dan in combi met Ryon moet dat wel een topveulen worden!!